Leuke kleertjes zie ik voorbij komen! Babylovin; ik ga voor de grijze met sterren. Hartstikke leuk voor een jongetje! JMay: ik heb wel een Zara kids winkel in de buurt. Maar hier hebben ze voor jongetjes juist erg weinig in de winkel en online veel meer. Alleen het leukste is er wel pas vanaf grotere maatjes (68)
Leuk pakje van Tumble die blauwe! Ik heb dezelfde wipstoel, maar wel een nieuwe. Wil binnenkort de hoes bestellen in grijs en petrol met sterretjes, gezien dit de kleuren zijn van ons interieur. Ik had nog nooit van Kiabi gehoord. Meteen even gegoogled, hebben leuke dingen, sommige dingen ook voor heel weinig geld. Vraag me alleen af hoe de kwaliteit is. Zara heeft ook leuke dingen vind ik. Heb er een trui vandaan, maar de pasvorm vind ik echt waardeloos. Misschien ligt het net aan die trui, wil nog wel eens proberen er een broekje vandaan te halen.
Die legging broekjes van Zara zijn zo leuk. Ik heb wat kleertjes van Kiabi. Kwaliteit lijkt mij vrij goed (baby moet nog geboren worden) Lekker goedkoop Kiabi. Aan de binnenkant zit alleen zo'n raar hard alarm ding ofzo, niet vergeten eruit te knippen.
Ik heb voor mn zoon en dochter al eerder bij kiabi besteld en de kwaliteit is best goed (zeker gezien de prijs). Weet niet hoe het bij de babykleding is maar vanaf ongeveer mt 104 valt het wat klein. Als het goed is komt mijn pakje vrijdag denk ik.
Bedankt weer meiden! De donkere sterren worden het, vind het zelf namelijk ook gewoon te leuk! @Ukkie Erg leuk allemaal! Ik vind zara ook heel leuk en gelukkig (of niet, maar net hoe je het bekijkt haha) een grote zara kinderafdeling dichtbij (Den Haag)! Hele leuke dingetjes van tumble! Heb me kunnen bedwingen, maar vraag me af voor hoe lang nog haha De nieuwe collectie is ook zo leuk! Maar wel beetje prijzig.. Ik vind Next direct ook hele leuke dingetjes hebben voor niet teveel, en gratis verzenden vanaf 20
Next ziet er zeker leuk uit! En vind het ook niet heel erg duur. Goede tip Nu maar hopen dat mijn vriend het ook leuk vind.. (die is nogal kieskeurig)
Omdat ik al een zoontje heb hoef ik niet veel te kopen. Maar vandaag kon ik het toch niet laten (alles maat 50/56 en het spijkerbroekje is van joggingstof)
Die kleertjes van Zara kan ik niet terugvinden online. Jammer, want hier in de vestiging in de buurt hebben ze bijna niks aan kleine maatjes. Mir86, dat rechterbroekje vind ik leuk, waar heb je die gekocht?
Hij is van Mexx, heb hem online gezocht maar kan hem niet vinden. Is nieuwe collectie denk ik. Heb hem gekocht bij prenatal. Hij is zo cool dat ik nog een foto zal posten (ook van de achterkant).
Josephine, heb jij het grijze shirt met Mister Right wel geleverd gekregen van Tumble n Dry? Ik heb vandaag de bestelling ontvangen maar het shirt zit er gewoon niet bij terwijl ik er wel voor betaald heb
Ik heb dat shirt ook besteld, ik verwacht m'n bestelling morgen, ik zal even laten weten of hij erbij zat!
Ze hebben dat broekje wel online hoor van mexx. Ik vond hem ook super dus heb hem besteld . Hier staat hij: Prenatal - De leukste jongenskleding online kopen! | PRENATAL.NL - Baby broeken - Jongens baby (56 t/m 68) | PRENATAL.NL - Mexx - Mexx baby jongens joggingbroek Ik vond alleen nog geen leuk shirtje erbij dus dat zoek ik later nog. Ik houd niet zo van dat oranje. Verder is de sterren slaapzak die hier eerder voorbij kwam er nu in een zomer variant, dus meteen besteld! Bekijk bijlage 438844 Wat een leuke merken trouwens die kiabi en nextdirect! Kende ik nog niet! Oei, niet goed voor de shopverslaving . Wat ook leuk is: Lucky no 7 en Krijtwit. (Alleen is er op dit moment veel uitverkocht, misschien even wachten op de nieuwe collectie).
Jaa next is heel leuk hahah en niet duur vind ik! Jammere vind ik altijd dat het mega snel is uitverkocht en niet meer Word aangevuld al het leuke was laatst al weg Kiabi ook erg leuk maar valt mega klein