Welke baby uitzet bij een zoontje! Show je aankopen!

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door furby, 30 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    De drager voor onderweg en de doek voor thuis :)

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      28,4 KB
      Weergaven:
      0
  2. nieuwkomertje

nieuwkomertje Actief lid

18 apr 2014
    115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuke kleertjes zie ik voorbij komen!

Babylovin; ik ga voor de grijze met sterren. Hartstikke leuk voor een jongetje!

JMay: ik heb wel een Zara kids winkel in de buurt. Maar hier hebben ze voor jongetjes juist erg weinig in de winkel en online veel meer. Alleen het leukste is er wel pas vanaf grotere maatjes (68)

3. Envy

Envy Actief lid

20 jul 2014
    406
    0
    16
    Leuk pakje van Tumble die blauwe!

Ik heb dezelfde wipstoel, maar wel een nieuwe. Wil binnenkort de hoes bestellen in grijs en petrol met sterretjes, gezien dit de kleuren zijn van ons interieur.

Ik had nog nooit van Kiabi gehoord. Meteen even gegoogled, hebben leuke dingen, sommige dingen ook voor heel weinig geld. Vraag me alleen af hoe de kwaliteit is.

Zara heeft ook leuke dingen vind ik. Heb er een trui vandaan, maar de pasvorm vind ik echt waardeloos. Misschien ligt het net aan die trui, wil nog wel eens proberen er een broekje vandaan te halen.

4. nieuwkomertje

nieuwkomertje Actief lid

18 apr 2014
    115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die legging broekjes van Zara zijn zo leuk.

Ik heb wat kleertjes van Kiabi. Kwaliteit lijkt mij vrij goed (baby moet nog geboren worden) Lekker goedkoop Kiabi. Aan de binnenkant zit alleen zo'n raar hard alarm ding ofzo, niet vergeten eruit te knippen.

5. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    Ik heb voor mn zoon en dochter al eerder bij kiabi besteld en de kwaliteit is best goed (zeker gezien de prijs). Weet niet hoe het bij de babykleding is maar vanaf ongeveer mt 104 valt het wat klein.
    Als het goed is komt mijn pakje vrijdag denk ik.

6. BabyLovin

BabyLovin Actief lid

2 aug 2014
    118
    1
    18
    Den Haag
    Bedankt weer meiden! De donkere sterren worden het, vind het zelf namelijk ook gewoon te leuk!

@Ukkie Erg leuk allemaal! Ik vind zara ook heel leuk en gelukkig (of niet, maar net hoe je het bekijkt haha) een grote zara kinderafdeling dichtbij (Den Haag)!

Hele leuke dingetjes van tumble! Heb me kunnen bedwingen, maar vraag me af voor hoe lang nog haha
    De nieuwe collectie is ook zo leuk! Maar wel beetje prijzig..

Ik vind Next direct ook hele leuke dingetjes hebben voor niet teveel, en gratis verzenden vanaf €20

7. Tika86

Tika86 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.153
    225
    63
    Vrouw
    Next ziet er zeker leuk uit! En vind het ook niet heel erg duur. Goede tip
    Nu maar hopen dat mijn vriend het ook leuk vind.. (die is nogal kieskeurig;))

8. Mir86

Mir86 Niet meer actief

Omdat ik al een zoontje heb hoef ik niet veel te kopen. Maar vandaag kon ik het toch niet laten :) (alles maat 50/56 en het spijkerbroekje is van joggingstof)

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      29,8 KB
      Weergaven:
      2
  9. Envy

Envy Actief lid

20 jul 2014
    406
    0
    16
    Die kleertjes van Zara kan ik niet terugvinden online. Jammer, want hier in de vestiging in de buurt hebben ze bijna niks aan kleine maatjes.

Mir86, dat rechterbroekje vind ik leuk, waar heb je die gekocht?

10. Mir86

Mir86 Niet meer actief

Hij is van Mexx, heb hem online gezocht maar kan hem niet vinden. Is nieuwe collectie denk ik. Heb hem gekocht bij prenatal. Hij is zo cool dat ik nog een foto zal posten (ook van de achterkant).

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      32,7 KB
      Weergaven:
      2
  11. Nienke90

Nienke90 Niet meer actief

Heel stoer! :D Wat kostte die als ik zo brutaal mag zijn?

12. MPS05

MPS05 Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.298
    34
    48
    Josephine, heb jij het grijze shirt met Mister Right wel geleverd gekregen van Tumble n Dry? Ik heb vandaag de bestelling ontvangen maar het shirt zit er gewoon niet bij terwijl ik er wel voor betaald heb :(

13. Mir86

Mir86 Niet meer actief

Het wel een beetje pijn met afrekenen hoor! Hij was 26€

14. Envy

Envy Actief lid

20 jul 2014
    406
    0
    16
    Heel erg leuk! Zal binnenkort eens bij Prenatal kijken. Wel duur broekje zeker?

15. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Wat een super leuke dingen weer! Dat broekje van Mexx 😍

16. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Dat broekje idd !! Love it !!

17. IngeM

IngeM Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.590
    0
    36
    Goeree Overflakkee
    Ik heb dat shirt ook besteld, ik verwacht m'n bestelling morgen, ik zal even laten weten of hij erbij zat!

18. BabyLovin

BabyLovin Actief lid

2 aug 2014
    118
    1
    18
    Den Haag
    Haha we zijn gelijk allemaal verliefd op het broekje, ik ook!

Twee hele leuke setjes Mir86!!

19. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Ze hebben dat broekje wel online hoor van mexx. Ik vond hem ook super dus heb hem besteld :).
    Hier staat hij: Prenatal - De leukste jongenskleding online kopen! | PRENATAL.NL - Baby broeken - Jongens baby (56 t/m 68) | PRENATAL.NL - Mexx - Mexx baby jongens joggingbroek
    Ik vond alleen nog geen leuk shirtje erbij dus dat zoek ik later nog. Ik houd niet zo van dat oranje.

Verder is de sterren slaapzak die hier eerder voorbij kwam er nu in een zomer variant, dus meteen besteld!
    Bekijk bijlage 438844

Wat een leuke merken trouwens die kiabi en nextdirect! Kende ik nog niet! Oei, niet goed voor de shopverslaving ;).

Wat ook leuk is: Lucky no 7 en Krijtwit.
    (Alleen is er op dit moment veel uitverkocht, misschien even wachten op de nieuwe collectie).

20. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Jaa next is heel leuk hahah en niet duur vind ik!

Jammere vind ik altijd dat het mega snel is uitverkocht en niet meer
    Word aangevuld al het leuke was laatst al weg :(

Kiabi ook erg leuk maar valt mega klein :eek:

Deel Deze Pagina