Google maar eens op closet dividers dan vind je heel veel verschillende, waarvan sommige ook met uitleg erbij De Nederlandse vertaling heb ik nog niet echt kunnen achterhalen..Behalve van die maatschijven/maatringen dat zijn die standaard ronde die ze in de winkel gebruiken, die heb ik gewoon beplakt met een printje.
Die wil ik ook bestellen maar het lukt me niet. Als ik ze in het winkelmandje wil leggen zegt hij dat ik een optie moet selecteren bij de aanvullende schijven, maar die hoef ik niet. Ik wil alleen de standaard set, wat doe ik nu fout?
Leuk, die maatringen voor de kleding. Ik zal ze alleen niet gebruiken. We hebben naast de kledingkast nog een vaste kast. Alles wat ie op dit moment draagt hangt in de kast, de rest zit per maat in zo'n plastic box. Eens in de zoveel tijd kijk en vergelijk ik met een maatje groter, als ik denk dat Sven dat (bijna) aan kan, ga ik het wassen en gaat het in z'n kast. Alles wat ie aan heeft en te krap is, wordt daarna nog een keer gewassen en gestreken en berg ik meteen op.