Leuk! waar heb je dat gedaan? Ik vroeg me nog af hoe groot is jou kledingkast was, ik zie van jou volgens mij echt ontzettend veel kleertjes voorbij komen haha
Haha euh ja . Die shirtjes zijn van de hema en de prints zijn er zelf opgestreken. Die heb ik gekocht bij room26. Maar je kunt ze ook zelf maken met flockfolie geloof ik.
prulletje je hebt echt een hele leuke smaak! Vind het zelf altijd moeilijk iets leuks voor mijn jongetjes te kopen, en vind wat anderen voor hen kopen vaak al helemaal niet leuk maar vind praktisch alles wat ik van jou voorbij zie komen echt super leuk! Waar vindt je het allemaal, en ben je intussen niet helemaal blut?
Haha dat laatste pakje is van feetje. Ja ik ben gewoon flink aan het googlen geslagen en via instagram kom je dan weer op dingen en vooral kleine winkeltjes binnengaan etc.
o dat laatste setje vind ik ook erg leuk prulletje! Ik heb dit besteld, wordt zijn eerste pakje Ik vond hem jongensachtig, stoer en lief tegelijk!
Ziet er heel leuk uit! Maar let wel op dat de applicatie niet los laat (kan ook soms pas na een tijdje los laten). Er zijn al baby's bijna in gestikt. Zelf naai ik ze nog rondom vast om loslaten te voorkomen.
Weet iemand waar ik vrolijke jongens kleding kan vinden. Vind dat stoere wel heel leuk, maar niet voor een pas geboren baby van eind mei/begin juni. bij mn zoon zag je heel veel lime groen en licht blauw ed, maar nu zie ik zoveel grijs en donker blauw. Vind dat zo winters. Misschien ben ik ook nog wel veel te vroeg met kleding shoppen, maar wil zo graag shoppen.
Nog maar een pakje gekocht Van Dirkje. Moet nu maar een ophouden. Hoeveel pakjes hebben jullie eigenlijk in mt 50 en 56?
Ik heb dit pakje van Feetje gekocht voor een vriendin die vorige week bevallen is van een zoontje. Ik vind hem zo leuk! Vooral dat shirtje! Ik zou hem zelf ook wel willen halen, maar hij was alleen nog in maat 56. En ik heb nu, ehm... 8 pakjes in maat 50. (mooie, heb ook nog wel wat van mn 1e zoontje in 50) En 10 in maat 56. Ben bang dat het teveel is Ook omdat die vriendin dus bevallen is van een zoontje van 8,5 pond en 56 cm! $) Dus die kan ook heel veel kleertjes niet gebruiken Maar ik vind alles zoo leuk!!!
Nextdirect heeft vrolijke unisexkleertjes die heel leuk zijn! En Dirkje heeft ook mooie kleuren vind ik.
Ik heb er 5 in maat 50, dat is nu wel klaar. Kan altijd bijkopen als het nodig is maar bij dochter was 5 genoeg (heeft ze 4 weken gedragen) in maat 56 heb ik er nu 3 maar wil ik er zo ongeveer 7 of 8 hebben...