Kameleon, dat is idd van ter stal. Op de website staat niet alles wat ze in de winkels hebben maar wel het één en ander. Er zit hier ook geen winkel in de buurt maar iemand van de Z8 look a like facebook was zo lief om het voor me te halen. Helaas lees ik net dat er vanaf morgen 20% korting is op alles bij ter stal, dus als ik jou was zou ik nog ff wachten. Ze hebben nog meer leuke z8 look a like setjes!
Ik vind dat setje van terstal ook wel erg leuk! Heb mn schoonmoeder even naar de terstal gestuurd haha. Kan ze hem mooi even halen!
Ooh dat setje van ter stal is leuk!! Hmm.. Ik heb al een commode-la vol met maatje 50/56. Misschien alvast kopen in maat 62 of 68 vriendlief ziet me aankomen...
Superleuk zeg!!!! Hier had de ter stal vorige week nog helemaal geen babykleding hangen!! Toch maar gauw weer een x kijken!
Ow nee...... moest van man lief vandaag rustig aan doen omdat ik morgen ingeleid word. Maar nu moet ik dus naar Ter Stal, zucht
Dat rechtse broekje met die kleine sterretjes staat niet op de site, morgen toch maar even naar de winkel!
Jullie hebben mij weer op ideeën gebracht! Ook even naar Ter Stal geweest er was alleen niet zo veel meer...wel logisch als ik al zie hoe aanstekelijk het hier werkt die kleertjes!