Dit hebben wij meteen gekocht toen we wisten dat we een jongetje zouden krijgen . Ik had echt gedacht deze keer roze te kunnen gaan shoppen....maar toch weer een baby boy
Haha nee hoor ik moet die banner aanpassen maar weet niet meer hoe dat moet. Volgens mij man dat alleen op de computer en ik zit vaak op mn telefoon op het forum 😀
Hippo: Dat pakje heb ik ook voor mn mannetje. Het is echt een heerlijk pakje. Heb er zelf veel plezier van.
Kan bijna niet wachten tot het hier is haha, voel me net een kind dat wacht op de visite met cadeautjes voor haar verjaardag haha
BD Collection T-Shirt Print Navy | BD Collection T-Shirt Jongen Sailor | Baby-Dump Gisteren dit shirtje gekocht! Maar oh wat is jongenskleding moeilijk zeg! Vergelijken met de meisjes kleding, bij me dochter kon ik wel in elke winkel slagen, maar nu?? echt goed zoeken
Ja jongetjeskleding is heel moeilijk ben ik sinds 3 maanden achter... Maar shoppen online doe ik ook gewoon bij de meisjes. Niet té girly maar wel schattig kan best vind ik
Ik dacht dat ik shoppen moeilijk zou vinden maar dat valt gelukkig mee, ook voor jongens vind ik heeel veel leuke dingen!
Aliexpress...7 euro 😁 kun je niet laten liggen toch... Wholesale Product Snapshot Product name is Retail 2015 spring infant clothes baby clothing sets boy Cotton little monsters short sleeve 2pcs baby boy clothes
Superleuk!! Maar snap niet veel van de site.. Zijn de bedragen in dollars? Verzending gratis? Heb jij het al binnen?
Dat setje is officieel van Lucky no. 7 hoor. Dan is hij wel duurder natuurlijk. Worn 2be Wild collection - Lucky No.7
Aaah gaaf Ligero. Ga het ook gelijk bestellen, heb al wat andere dingen in mn winkelwagentje. Wat voor zoekopdracht vul jij in dat je zulke gave kleding kunt vinden?