Deze is wel nep. Hij is officieel van Lucky no 7 en de foto ook dus die van Aliexpress heeft zal wel afwijkend zijn. Ik heb deze van Lucky no 7 in 62/68 en mijn zoontje past er nog steeds in. Goede kwaliteit ook!!
Dat hij nep is maakt me niet zoveel uit, maar eerlijk gezegd wist ik niet dat hij van een ander merk was. Ik kijk namelijk bijna nooit bij merkkleding en shop veel bij zeeman, wibra, Hema en sites als aliexpress, kiabi en eBay. Ben benieuwd in hoeverre het setje dan op het plaatje lijkt! Kwaliteit zal geheid minder zijn dan het echte merk maar maakt me ook niet zoveel uit in deze kleine maatjes.
Ik kijk gewoon in de categorie baby boys clothing en scroll net zo lang door de pagina's tot ik wat leuks zie en klik dan vaak ook door naar meerdere items van dezelfde verkoper. Ik kan zo de hele avond zitten klikken en zoeken zonder iets bijzonders te vinden hoor. Heb geen speciale zoekopdrachten.
Bedragen zijn idd in Amerikaanse dollars. Verzending is gratis (let wel op invoerkosten). Het kan wel een paar weken duren voor het binnen is dus je moet even geduld hebben. Je kunt sinds kort wel met iDeal betalen ipv credit card dus dat shopt net wat makkelijker!
Ik zat nog even te kijken of er ook zo'n voetenzak al bij de wagen zit. En bij ons zit er één gewoon standaard bij hoor. Maar ik vraag mij af... dat is toch helemaal niet handig eigenlijk? Want je kan nu toch niet dat klipje aan de onderkant dichtdoen?? Moet je juist niet zoiets hebben dan? Voetenzak Maxi-Cosi Mura/Elea Intense Red | Baby & Tiener Dan kunnen die beentjes wijd en kan het klipje onderaan vast....
Ik ben opzoek naar een fijne omslagdoek, Hebben jullie nog tips/leuke webshops? Wil geen dikke, heb er 1 van baby's only en dat is wel een fijne.. maar 2 van die prijs word me een beetje te gek haha heb er ook 1 van prenatal maar vind die niet fijn en is dik
Je hebt een voetenzak voor de wandelwageninzet en een kleinere voetenzak voor de maxicosi. Een voetenzak voor de wandelwagen zit vaak bij de kinderwagen maar voor de maxicosi kun je zelf kopen. In de voetenzak hierboven zitten gaten aan de achterkant waar je de riempjes doorheen doet. Zo kun je de voetenzak gewoon in de maxicosi laten zitten, open ritsen, de baby vastzetten en weer dicht ritsen (of met klitteband oid).
Ben heel benieuwd naar T setje van aliexpress in T echt! Kan iemand dat laten weten als het binnen is?
Nog meer tips voor omslagdoeken? Ik zoek ook nog! Die van de hema heb ik toevallig nog van mijn vorige zwangerschap.
De voetenzak voor de wagen is idd anders als voor de maxi cosi. Ik heb bij mijn bugaboo ook een voetenzak, maar die gebruik ik pas als de wagen omgebouwd is naar de buggystand. Een voetenzak had ik nog niet, gebruikte toen een omslagdoek van snoozebaby en extra dekentje maar dat vond ik zo'n geklooi. Daarbij is het nu een zomerkindje wat de hele winter door zal gaan in de maxicosi dus ik vond het tijd voor een leuke voetenzak. (Die ook te gebruiken is in de wandelwagen of box).
Dank je wel voor je antwoord. Dus eigenlijk moet je dat er wel nog bij kopen of niet? Is wel handig dus? Op bol.com zie ik allerlei varianten van van voetzakken voor maxi cosi (bol.com | voetenzak maxi cosi | Baby) maar daar zie ik er geen één staan voor de maxi cosi citi (die past op de mura plus 4). Zijn die zakken universeel en passen die op alle maxi cosi autostoeltjes? Want ik zie er geen die echt speciaal voor de maxi cosi citi zijn...
http://www.zwangerschapspagina.nl/de-babyuitzet/286643-voetenzak-voor-maxi-cosi-citi-sps.html Ik zie dat iemand anders al tegen hetzelfde probleem aan is gelopen... Blijkbaar heb je er geen 1 voor de Citi SPS.