Shampoo: Geen Wasgel/badschuim: Liefst Weleda Bodylotion/créme: geen Olie: Lavendel olie van Etos Geurtje/haarlotion: geen Luierzalf: Bepanthen, Sudocrem Billendoekjes: Huggies Luiers: Kruidvat Neusspray: 1x gebruikt met 6 maanden van Zwitsal volgensmij Vitamines: D, wanneer nodig alleen Voeding: Met de pot mee, Bambix pap, Pyama papje flesjes van Bambix Ik gebruik ook graag vochtige washandjes, aangezien ik nietzo vaak was is dat handiger dan aldie washandjes overal. Vind ze ook erg fijn in gebruik. Ik gebruikte overgins wel hele andere spullen toen ze rond 6 maanden was dan nu..
Shampoo: van Hema Wasgel/badschuim: van Hema Bodylotion/créme: Bepanthen en billetjescreme Olie: Hema Luierzalf: Bepanthen Billendoekjes: Kruidvat Luiers: Kruidvat, Hoogvliet Vitamines: Davitamon Vitamine D Voeding: Bonbebé Standaard 1
Shampoo: Weleda Wasgel/badschuim: Weleda en johnson & johnson Bodylotion/créme: Weleda en zwitsal droog huidje Olie: Weleda iedere dag olie Geurtje/haarlotion: Etos eigen merk Luierzalf: Weleda billenbalsem (dankzij billenbalsem noooooit last van uitslag! ) Billendoekjes: Kruidvat of C1000 Luiers: Liefst Pampers Neusspray: Geen Vitamines: Davitamon Vitamine D Voeding: C1000 Overig: Gebruik sudocreme voor smetplekjes/huidplooien
Shampoo: Zwitsal of Natusan Wasgel/badschuim:Natusan, Zwitsal of Bumblies Bodylotion/créme: Zwitsal Geurtje/haarlotion: Zwitsal Luierzalf: Bepanthen, Sudocrem Billendoekjes: Pampers Luiers: Verschillend, op dit moment Etos, maar ook wel Pampers, Kruidvat of van het huismerk van de supermarkt.
Ik had het al een paar keer aangepast, maar iedere keer komt het weer achter elkaar te staan als ik het bericht opsla.
Shampoo/ wasgel : hipp Duits merk Bodylotion : vaseline cetomacrogol creme van de HA ivm eczeem Haarlotion : mylene haarlotion Luierzalf : sudocreme en bepathen Billendoekjes : Lidl eigen merk Luiers : Lidl eigen merk Medicijnen : kruidvat eigen merk Vitamines : kruidvat eigen merk Voeding : bv-vers eten- met de pot mee
Shampoo: Geen (waarom shampoo, zoveel haar heeft ze nog niet en gewoon wasgel voldoet prima..) Wasgel/badschuim: Neutral of Natusan Bodylotion/créme: Neutral crème Olie: Neutral olie, of Sabon babyolie Geurtje/haarlotion: Geen Luierzalf: Sudocreme of vaseline Billendoekjes: Natusan Luiers: Kruidvat huismerk, maat 3 al inmiddels! Neusspray: Kruidvat zoutoplossing, toevallig laatst in de aanbieding gekocht maar nog niet hoeven te gebruiken Vitamines: Davitamon Vitamine D, ook alleen maar omdat daar geen kunstmatige smaakstoffen aan toegevoegd zitten (die van kruidvat zit 'natuurlijke' sinaasappelsmaak aan.. jaja, natuurlijk, voor een baby die alleen de smaak van melk gewend is?? magoed..) Voeding: Kruidvat standaard 1 Overige:
Shampoo: zwitsal Wasgel/badschuim:Zwitsal Bodylotion/créme:Zwitsal Olie: Zwitsal of sebabad haarlotion: Zwitsal Luierzalf: sudocreme Billendoekjes: huggies Luiers: nu geen meer. E. Is zindelijk maar eerst aldi. Neusspray:uuhmmmm hoe heet dat nou??? Met dat olifantje? Vitamines: Davitamon Vitamine D Voeding: Friso hongrrige babys Overig; parfum van zwitsal, haar uitkammer van mylene en met deze koude dagen zwitsal op het wangetje ivm schrale wangen
[B]Shampoo: Neutral en zwitsal Wasgel/badschuim: Weleda, neutral, zwitsal Bodylotion/créme: Weleda neutral zwitsal Olie: Neutral en zwitsal Geurtje/haarlotion: eigen merk appie en zwitsal Luierzalf: Weleda, zwitsal, zinkzalf etos, sudocreme, bepanthene Billendoekjes: Etos, zwitsal, pampers Luiers: pampers of kruitvat Neusspray: zoutoplossing etos Vitamines: vit D Voeding: Hypoallergene voeding nummer 1 en 2 etos Overige:[/B]
Shampoo: Zwitsal Wasgel/badschuim:Zwitsal Bodylotion/créme: Zwitsal Badolie: Zwitsal massage olie Lavendel Luierzalf: Bepanthen Billendoekjes: Huggies Sensitvie, zijn lekker vochtig en goedkoop bij de Action Luiers: Pampers Vitamines: Davitamon Vitamine D Voeding: Nutrilon Standaard 1
Shampoo: Weleda Wasgel/badschuim: Weleda Bodylotion/créme: Weleda bodycreme Olie: Weleda Geurtje/haarlotion: Zarqa Luierzalf: Bepanthen Billendoekjes: pampers sensitive Luiers: Pampers baby dry Neusspray: zoutoplossing Vitamines: Davitamon Vitamine D druppels Voeding: borstvoeding, zo veel mogelijk met de pot mee Overige: pcm, dentinox, bisolvon druppels, luuf
Baby van 9 weken: wasgel : natusan shampoo: - Bodylotion/crème: - Olie: zwitsal Geurtje/haarlotion: - Luierzalf: Weleda / sudocreme / bepanthen, weleda het fijnst! Billendoekjes: Zwitsal sensitieve of c1000 (erg fijn, ga hier speciaal voor naar de c1000) Luiers: Pampers new baby maat 1 (denk dat we toe zijn aan maat 2, maar ff de voorraad opmaken) Neusspray: ben me nog aan het orienteren welke prettig is... Ik hou het nu nog bij een gesnipperd uitje Vitamines: Davitamon Vitamine D Voeding: Friso standaard 1 Overige: Paracetamol zetpillen, vaseline en alcohol voor de thermometer. Luierzakjes van Etos of Hema. Infacol. Vochtige washandjes van Zwitsal bij en enorme poepluier en geen onmiddellijk tijd voor badje... Let wel: ik heb bijna alles in huis van Zwitsal, maar gebruik het alleen niet
Shampoo: Zwitsal Wasgel/badschuim: Zwitsal baby wasgel zonder zeep Bodylotion/créme: Zwitsal en lavendel massageolie van zwistal Badolie: Zwitsal Geurtje/haarlotion: Zwitsal haarlotion, en kokosvet voor de haartjes Luierzalf: sudocreme Billendoekjes: zwitsal Luiers: Pampers Baby Dry maat 1 Vitamines: Vit D en K van davitamon Voeding: Borstvoeding Overige: blauwsel voor in bad, cinababy, vochtige washandjes van zwitsal