kijk ook eens op gardo.nl hebben soms ook leuke aanbiedinen, Marktplaats blijf ik het leukst vinden..
babydump gaat altijd onder de prijs zitten, neem de folder van de andere zaak mee, ze hebben bij babydump laagste prijsgarantie
Ik heb ook alle spullen bij de babydump gehaald (kamertje, box, kinderwagen, maxi cosi), alles was perfect geregeld en kwam op tijd binnen. En d.m.v het krantje van de concurrent kregen wij flinke korting Groetjes Senna
Er is nu een nieuw winkeltje in vaassen geopend maar ja wel 2e hands enz .Weet niet of je alles nieuw wil.. www.baby-market.nl. Ik heb nog wel een kinderwagen voor 90 euro! Groetjess
Ik heb mijn kamertje bij gardo vandaan. samen met mijn ledikantje aerosleepmatras en matrasbeschermer waren we nog geen 900,- kwijt. Ze hebben maandelijks acties met hoge kortingen. Zo was ons kamertje 400,- goedkoper alsnormaal.
babypark is soms goedkoper omdat ze daar een outlet hebben, dat scheelt in combi met de staffelkorting
Kijk ook een op www.babydeals.nl Ik heb daar een jane wandelwagen gekocht, werkelijk een fantastische wandelwagen. Ik wilde eerst de bugaboo kopen maar daar kan je kind maar tot zo'n 2,5 jr in. Mijn dochter is bijna 4 jr en past nu nog in de jane.
Alle babywinkels hebben weleens speciale acties. Ik denk dat de prijzen niet echt ver uitelkaar zullen liggen. Ze moeten toch metelkaar blijven concurreren. Gewoon de website in de gaten houden tot er een leuke actie voorbij komt denk ik.
www.gardo.nl www.babydump.nl www.babypark.nl www.babymax.nl www.babyonline.nl (de goedkoopste van allemaal)!