zilveren thermo badje van bebejou ...vind het wel handig die ingebouwde thermometer...ook al voel ik zelf aan het water...vind het wel handig om toch te spieken, zeker die eerste paar keren.. en die pompjes gebruik ik wel... standaard van gebruik ik ook optimaal, om de handdoek of hydrofiel aan te hangen enzo mss volgend kindje koop ik een normale...maar vind hem trouwens ook gewoon heel mooi hihi
Uit ervaring weet ik inmiddels dat ik blij ben dat we er niet teveel geld aan uit hebben gegeven hij is er welgeteld 6 keer ingeweest gaat altijd mee onder de douche vindt die veel fijner en leuker Hij was 5 dagen oud toen die voor het eerst mee onder de douche ging heerlijk
Ik het het badje gezien op amazon, de engelse. Ik weet niet of het al verkrijgbaar is in nederland. Het is hier uit sinds februari. Ik denk wel dat het opgestuurd kan worden naar Nederland.
ik heb gewoon het witte badje en tummy tub van de hema is me prima bevallen...dus hij staat nu weer klaar...
Wij hebben het bad bij babydump gekocht. Het hoge standaard van bebe jou en het goedkopere badje erop (niet die met die pompjes).
Ik heb een gewoon badje van de prenatal...een witte. Daar gaat ie nu ook in. En ik heb toen hij niet meer wilde liggen maar nog niet zelf kon zitten een tummytub gekocht (ook bij prenatal) allebei passen op de standaard....maar die gebruik is al een hele poos niet meer. Ik ben blij dat ik er niet heel veel geld aan uit heb gegeven want ik heb nu niet echt het idee dat ik iets mis.
Wij hebben het witte Hema baby badje, prima badje. Ik gebruik ook vaak de luieremmer (ook hema) die op uitzetlijst staat om ons meisje in te badderen vind ze heerlijk! Misschien wel een leuke tip voor als je geen groot bad hebt en ze te groot worden voor het baby bad, bij de action hebben ze dichte flexible wasmanden, daar zou je ze ook lekker in kunnen badderen dan.