Mijn dochter heeft een baby born pop. Voor haar verjaardag willen we vanalles van baby born vragen. Ze krijgt sowieso de baby born jongen en de tweeling wagen Waar spelen jullie kindjes het meeste mee? Wat is leuk om te vragen? Het paard is die leuk? en de scooter?
E. Speelt het meest met de maxicosi, poppenwagen, kinderstoel, bedje & auto. Heb het paard + rrailer, fiets, koets boven staan. Doet ze (nog) niks mee.
Chloe heeft het paard maar eerlijk gezegd vind ik het een beetje tegenvallen, hij loopt 5 stappen, hinnikt af en toe en eet een wortel met geluid, eigenlijk speelt ze er nooit mee Maar misschien vind jouw dochter het wel geweldig
Hier is babyborn vooral echt een baby. Dus ik zou persoonlijk hooguit babyspullen kopen. Maar stiekem vind ik het allemaal erg duur voor wat je er voor krijgt Maar goed.. Als je dochter het leuk vindt is dat natuurlijk een goed argument om het wel te kopen (Ik hoef er niet mee te spelen tenslotte) Hier wordt de babyborn vooral gebruikt in de buggy of maxicosi en we hebben het zingende potje. Die laatste typisch iets wat dochterlief veel leuker vindt dan mama (met name om 7 uur 's ochtends.. Dus het potje ligt beneden) En veel kleertjes... Maar dat is eigenlijk pas het laatste jaar... Daarvoor ging ze jaren bloot door het leven
Zorg dat je een paar luiers hebt! Niks leuker dan de pop een luier aan en uit doen en op het potje zetten! Tip: Kijk of je ergens aan een paar pampers newborn nr 1 kunt komen. Die zijn net zo groot als de officiele baby born luiers, maar die laatste werken met plakband en dat plakt na 3x niet meer. Pampers hebben klitten band en zijn daardoor veel langer te gebruiken. En trouwens: Ik kocht poppenluiertjes voor 2.75 per 5, een heel pak nr 1 kost een euro of 5/6, afhankelijk van het merk...
Hier is Baby Born ook een baby. Ze heeft dus luiers, kleertjes, een flesje, een bordje met lepeltje, een buggy, dat soort dingen.
Mijn dochter vind het paard erg leuk, maar niet perse in combi met een pop. Verder vind ze het leuk om de pop aan en uit te kleden (mama moet nog helpen, ze is pas net 2), schoentjes aan te geven, flesje te geven en in bad en bed te doen.
Hier ook het paard, maar niet perse icm de pop. Ze is ook gek op my little pony's. Luiers uiteraard, flesje, speen.. De quad heeft ze ook, speelt ze soms mee. Verder vind ik BB spullen redelijk ordinair en lelijk . Ze heeft een houten poppenwagen, wiegje en kinderstoel.
Hier is baby Born ook echt een baby kleren uit kleren aan baby in bad op het potje(er is een nieuw potje die is zo leuk) maxicosi kinderwagen buggy en een bed niet te vergeten de middelste heeft een poppen stapelbed die is zo grappig haha
De plaspop is hier leuk, plasje op een potje, luier om, helemaal goed. Verder wordt er niks mee gedaan.
Hier is de pop vaak ziek. Dan gebruikt ze dr doktersetje en moet de pop heel lang in het ziekenhuis liggen. Ligt nu ook op 2 stoeltjes met dekentjes eronder en erover, (speel)fruit ernaast. En verder zijn dr poppen ook beplakt met pleisters en plakband (dat moet ook pleister voorstellen). Tja, arme poppen.