Ben kapot

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door chipje, 11 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chipje

chipje Bekend lid

11 mrt 2013
    655
    10
    18
    Ik ben ten einde raad.
    Dochter van 5 1/2 maand slaapt sinds 3 weken vreselijk slecht ze sliep altijd goed door van 7 tot 8 s morgens nu word ze rond 1 uur wakker geef haar de fles maar slaapt niet meer het is alleen maar gillen huilen ik ben dood op!
    Zeg me aub dat dit een fase is want die trekt een mens echt niet.
    Is dit een sprong? Ze zeurt ook heel veel overdag is niet meer tevreden

2. MamaVanAnne

MamaVanAnne Fanatiek lid

21 jul 2013
    1.164
    0
    36
    NULL
    NULL
    Heeft ze pijn? Heb je een zetpil geprobeerd? Oren laten controleren? Drinkt ze die fles gretig? Of is het eigenlijk geen honger?
    Lastig hè om soms in te schatten wat er is..
    Hier was het pas de kou, terwijl ik dacht dat het lag aan kiezen krijgen.. Nu het 16 graden is op haar kamertje slaapt ze weer door. Maar duurde wel 3 weken voordat ik het door had.. Want ze voelde niet hel koud..

3. Manoya

Manoya Niet meer actief

Zou inderdaad haar oren laten checken eventueel.
    Verder: tandjes? Dromen? of een sprong?? kou?
    (bij mijn dochter hielp rond die tijd s'nachts wat water, en warmer aankleden)
    En dat mopperen overdag, kan goed komen omdat ze niet helemaal fit of uitgerust is of gewoon niet lekker in haar vel zit..

Het is sowieso een fase, met een jaar of 18 zullen ze dit niet meer hebben... toch? :p

4. jumphola

jumphola Fanatiek lid

3 jan 2014
    2.188
    488
    83
    Zuid Holland
    Tot drie dagen terug hier ook drama met slapen. Gillen krijsen uiteindelijk tussenin gelegd , maar ook dat was niet goed. Enige wat hij wilde was op ons slapen.
    En nu opeens slaapt hij van 19:00 tot 7:00 en vraagt niet eens om zijn speentje. Hallejujaaa :D

Ik denk altijd maar fase , fase , fase. :D

5. chipje

chipje Bekend lid

11 mrt 2013
    655
    10
    18
    Ze drinkt goed
    Zetpil heb ik al geprobeerd niks helpt ze lijkt ook geen pijn te hebben omdat ze elke keer op vaste tijden begint. Ook als ik snachts naar dr toe gaat lacht ze meteen als ik boven dr staat.
    Het zal vast een fase zijn (sprong) maar pfffff heb het nog nooit zo heftig mee gemaakt ook met mijn zoon niet.

6. Veertje84

Veertje84 Fanatiek lid

9 okt 2013
    1.023
    10
    38
    Vrouw
    Social worker
    NULL
    Is waarschijnlijk een fase, moet je nu eenmaal doorheen. Ik heb zelf negen maanden lang geen nacht slaap gehad. Ook overdag was een ramp. Ik was ten einde raad en depressief ervan. Om bij te tanken moest mijn zoon zo nu en dan eens bij oma slapen. Ook om eens tijd voor mijn partner te hebben:) Anders trok ik het echt niet. Maar het gaat over!
    Laat wel ff bij de HA checken of het niet misschien oorontsteking is.

7. Ik denk aan een sprongetje. Tobias had dat ook met 5 maanden ongeveer.

Of misschien is ze toe aan wat meer bijvoeding dat ze dan beter doorslaapt??

8. lolliebol

lolliebol Bekend lid

15 nov 2012
    647
    0
    0
    Je zegt dat als je boven haar staat dat ze begint te lachen?
    Dat klinkt mij als uitproberen icm sprongetje/fase.
    Erg vervelend en hopelijk is het snel weer normaal!!!

9. chipje

chipje Bekend lid

11 mrt 2013
    655
    10
    18
    Ze krijgt 4 x per dag 210/7 sochtends potje fruit savonds potje groente.
    Nu komt ze snachts ook voor een fles en geef ik er ook nog 1 hier drinkt ze vaak 80 cc van op.
    ik heb het idee dat ze tandjes krijgt veel kwijlen spuitluiers rode wangen en onder in de mondje zie ik de tandjes zitten dat kan ook natuurlijk.
    zat er vannacht even doorheen vanmorgen toen zoon lief op de psz even een paar uurtjes geslapen was zo moe.

10. Raket78

Raket78 Fanatiek lid

7 dec 2011
    3.002
    1.139
    113
    Vrouw
    Canada
    Klinkt als verlatingsangst, ze is kennelijk blij je te zien als je naar haar toe gaat. Tandjes kan, maar als pijnstilling niet helpt, is dat niet waar ik momenteel voornamelijk aan denk.

Deel Deze Pagina