Ik vroeg me af of iemand misschien ervaring heeft met de tiny love rocker napper! Tiny Love Rocker Napper 3-in-1 Mocht je hem hebben of kennen, gebruik je ook alle standen en is hij inderdaad gemakkelijk in gebruik? Ik twijfel tussen deze en de baby bjorn balance.
ik heb hem... nog niet in gebruik. maar ik vind m wel super!! enige nadeel wel is dat ie niet super heen en weer wil wiegen (vind ik) maar vind hem ook vooral handig omdat je er een bedje van kan maken. Ding meenemen en hoppa.. kan overal liggen.
Wacht eerst even af of het iets is voor je kind, mijn kinderen vonden wipstoeltjes maar niks, keren dat ze er in gezeten hebben zijn op de vingers van 1 hand te tellen.
@krissje zit er echt een goed matrasje in dat ie als soort campingbedje kam fungeren? Vraag me af tot hoe oud ze erin passen om te slapen, hij lijkt me niet groter dan een gemiddelde wieg of heb ik dat mis? Afwachten of mijn kind het wat vind is ook wel een goede! Al lijkt mij een wippertje echt heel handig en heb ik zoiets van het kindje went daar maar aan. Denk dat ik straks wel anders piep wanneer kindjelief moord en brand schreeuwt
De Tiny Love Rocker Napper ken ik niet, maar wij hebben de Baby Bjorn Balance en die bevalt goed. Na wat research heb ik voor de BBB gekozen, omdat het stoeltje meewipt op de bewegingen van de baby. Dit stimuleert de baby om zelf te gaan bewegen, zodat het wippertje dan ook gaat bewegen. Ik vond dat wel een mooi idee voor de motorische ontwikkeling van ons kleintje. Naast de speelstand zit er overigens ook een rust- en een slaapstand op (in de vorm van 3 verschillende 'stijlheden' zeg maar).