Hadden eerst de Motorola MFV-700 maar terug gebracht, was doordat het beeld niet zuiver was en niet eenvoudig in te stellen en niet de beschikbaarheden die wij wilden. Wij hebben nu de Alecto DVM-70 super babyfoon!! Beeld is mooi zuiver en scherp, zit terug spreek functie op vonden wij wel fijn. Makkelijk te bedienen, goed bereik, en niet te groot. Zelf in het donker is het beeld perfect! Hebben deze bij de kijkshop gekocht, was daar het goedkoopste! Succes ermee meid
Luvion - grande elite. Makkelijk te bedienen, mooi beeld bovendien goede verhalen over gelezen hier op zp. Succes met uitzoeken
Wij zijn ook nog op zoek naar een babyfoon, mag ik vragen hoeveel jullie bij de Kijkshop betaald hebben? Hij is daar nu nl. te koop voor 150 euro, maar op Kieskeurig zie ik hem ergens anders voor 127. Is dat een goede prijs?
@Bianca88 Ik heb inderdaad meerdere positieve verhalen over die babyfoon gehoord. @Steph80 Dat klopt, ik had ook al ff gekeken. Op www.babydump.nl vond ik de goedkoopste.
Wij hebben 130 betaald was toen een aanbieding.. Dus als je hem voor 127 euro kan krijgen zou ik hem daar kopen!
Deze hebben we ook, werkt nu al prima, maar ik ben wel nog benieuwd hoe het werkt als de kleine er eenmaal is...