Hallo dames ik heb dus de decoratie van Ella van de leenbakker voor de gene die het niet kennen hierbij de foto; Ik heb de wasmand, mandjes, love schilderij, kussentjes voor de schommelstoel, vogelhuisje paars, sieradenkist, koffertje, fotolijsten etc. Bekijk bijlage 283769 Ik twijfel dus nu welke kleur ik de muren doe deze zoals de love schilderij (dus dezelfde roze verf laten mengen) dus zoals dit Of deze zachtrode muur er zit ook rood in de decoratie van ella roze,paars en rood.
Misschien kan je de ene muur zachtroze doen en de ander een rood behangetje... Maar je kan ook juist voor een lichte taupe kleur gaan.. dan blijft het toch een beetje rustig...
Dit is het rode wat ik bedoel Bekijk bijlage 283854 We willen geen behang omdat we best klunzig zijn kwa behang.
Ik zou ook voor rood gaan! Dit is trouwens helemaal mijn smaak. Als ik tot die tijd niets leukers tegenkom, wordt Mira's peuterkamer ook in deze stijl Heb het foldertje bewaard haha
Haha ik twijfel heel erg! Wou het roze terug laten komen op de muren ben alleen bang dat het te meisjesachtig is. Maar ben weer bang dat dat rode te fel zal zijn, maar dit is een beetje zacht rood
Roze, zou ik doen. Is iets zachter. Rood knalt er toch al goed uit als dat in een paar accessoires of andere dingen laat terugkomen.