Het is nog heel ver weg maar vind het nu al leuk om te beginnen met inslaan. Van de week gehoord dat het een jongen is! Nou kan ik voor meisjes zo een complete garderobe kopen want ik zie zo veel leuke dingen maar voor jongens is het een stuk lastiger. Het is veel tractor/auto prints, teksten die ik niet leuk vind en ja ik weet niet gewoon echt niet leuk in mijn ogen. Alleen bij de Zara en H&M heb ik een paar leuke dingen gezien tot nu toe. Ik vind vooral bomberjacks, spijkerjasjes, bloesjes, vestjes en normale tshirtje zonder al te drukke teksten leuk. Hebben jullie nog winkel tips? Ik ken vast nog niet alle winkels.
Wat ik leuke merken vind voor jongens; Mayoral, Gymp, Noppies, Zara, First. Maar ik vind spijkerjasjes en blousjes pas leuk als ze een paar maanden oud zijn, niet voor een pasgeborene. Dus waar je dat koopt in zulke kleine maatjes weet ik niet.
Nee dat vind ik ook meer voor iets oudere hoor lijkt me niet fijn voor z'n kleine baby z'n spijkerjasje maar wou mijn smaak omschrijven. Bedankt voor de sites, ik ga vanavond kijken!
Ik ben fan van tumble n dry en Noppies. Z8 heeft soms ook leuke dingen, maar is wel een beetje afhankelijk van de collectie vind ik.
Je berichtje had ik kunnen schrijven haha. ZOVEEL leuke meisjes dingen. Maar voor jongens moet je echt heel goed zoeken. Heb bij de H&M een aantal leuke dingen gekocht. Online hebben ze best wat leuke dingen (wel ff goed zoeken)
Misschien heb je nog wat aan dit topic? Heb zelf mijn slag inmiddels geslagen en vind nu ook zelf dat ik wel genoeg heb voorlopig.... Natuurlijk wel even kijken qua zomer/winter kleding als je nu gaat kopen. http://www.zwangerschapspagina.nl/threads/waar-heb-jij-online-je-slag-geslagen-in-de-sale-babykleding.658562/
Ik vind voor meisjes juist heel veel tuttig en alles roze terwijl ik stoere kleding veel leuker vind. Voor jongens is vanaf maat 56 al stoer spul te krijgen!
Hmmm, heb op Zalando twee jassen gekocht van Next omdat ik niet kon kiezen maar op de eigen site zijn ze veel goedkoper! Dom dom dom
Ik heb het juist andersom... als ik meisjeskleertjes zie word ik helemaal kriebelig van het roze en zoetsappige Voor jongens zijn er super veel stoere en leuke dingen te koop! Ik had de kinderbijslag er binnen een uur doorheen in ieder geval H&M, Hema heeft de laatste tijd leuke polo's en lekkere joggingbroekjes (kan hij lekker in spartelen) tumbl ben ik fan van... vooral de jasjes daar zijn erg leuk.
Mango misschien ook wat voor je? Ik vind het ook moeilijk eigenlijk, maar ja jongens dragen nu eenmaal altijd een broek + iets erop en bij meisjes wat meer variatie Bij mijn zoontje kom ik nu echt niet meer verder dan Zara en Mango (en Hema voor basics). De rest is niet mijn smaak (of belachelijke prijzen). Dus lekker winkelen is er niet bij
Dit heb ik dus ook. Iedereen zei tegen mij oh wat leuk een dochter kun je lekker shoppen. Maar ik vond alles te tuttog te roze en voor mijn zoon kwam ik met een hele tas vol kleren terug. Verder qua merken ook noppies z8 tubble en dry en ook veel Prenatal eigen merk. Dit past mijn zoon het beste en vaak blijven die shirts bij hem mooier als de merken.
Vind ik ook. Tenminste voor newborn minder maar dat is misschien omdat ze het gewoon weinig dragen haha
Jaa belachelijk zo slecht als die kwaliteit is! Mini rodini,tumble n dry, Carlijnq, Zara, hugo loves tiki,bobo choses, little indians, MarMar copenhagen, House of Jamie, Frankeys playground
Ik kocht toen hij baby was kleding van Tumble, Beebielove, Feetje, Noppies, Z8 (donkerblauw blijft wel heel mooi), Babyface