Sinds zaterdag (nu dus ruim 4 etmalen) heeft mijn zoon buikgriep. In het begin spuugde hij alles uit, maar nu nog ongeveer 1 keer per etmaal, soms een keer minder, soms een keer meer. Als hij spuugt komt er ook voedsel mee van uren geleden (sorry voor de smerige details). Ik vind het behoorlijk lang duren. Steeds als ik denk: we zullen het nu wel gehad hebben, dan spuugt hij alweer. Verder is hij wat rustiger, maar wel vrolijk. We geven hem steeds kleine beetjes tegelijk en houden het menu licht-verteerbaar. Hij heeft wel wat minder plasluiers natuurlijk, maar hij heeft ze nog wel... Moet ik dit nog normaal vinden, of houden de klachten nu te lang aan?
Ik zou even overleggen met de huisarts. Aangezien hij nog maar 1 jaar is, en het nu al 4 dagen duurt. Is hij jarig vandaag? zie je banner, gefeliciteerd. En wat sneu zo op je eerste verjaardag ziek. Sterkte
Bedankt voor je reactie Jada. Omdat ik zelf niet houd van topics met vragen waar geen bevredigend antwoord meer bij wordt gezet en het topic is niet meer actief.......zo liep het af : De huisarts vindt het ook redelijk lang duren, hij denkt aan het novovirus en heeft zetpilletjes voorgeschreven om de misselijkheid te voorkomen. Ik moet dat 3 dagen toedienen en de klachten (braken, diarree, koorts, snotogen) moeten echt afnemen. Als het toeneemt, in het bijzonder de koorts en het braken, dan weer contact opnemen.
Och wat sneu zeg. Hopelijk helpen de pilletjes snel. Je voelt je altijd zo machteloos als je kindje ziek is, sterkte
Mijn zoontje van 3 jaar oud heeft al 5 dagen diarree waarvan de laatste 2 dagen heel waterig. Vanmorgen kon hij gelijk onder de douche, zat helemaal onder en een half uur later weer alles verschoond. Hij heeft al eerder buikgriep gehad toen hij 1 jaar was maar dat was na een dag of 3 over, toen was hij er ook echt doodziek van en spuugde veel maar nu is helemaal niet ziek alleen erge diarree en hij wil amper eten (Gisteren op het KDC bijna niks en gisterenavond wel redelijk gegeten maar vanmorgen moest hij niks) hij drinkt wel goed gelukkig Vanmorgen gewoon naar het KDC gedaan, hij is gewoon vrolijk en voelt zich verder goed. Alleen wat vermoeider dan anders. Maar vind de diarree wel erg lang duren en ik weet niet hoelang dat mag duren. Ga zo even de HA bellen om het te vragen.