welke babyfoon is de beste?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door bive, 4 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamabee

    mamabee Actief lid

    12 mrt 2007
    147
    0
    0
    wieringerwerf
    Kleine tip om van de andere baby's af te zijn....
    Zet een klein wekkertje bij de zender van de babyfoon (dus die bij je kindje). Dan blijft die namelijk iedere seconde een signaal zenden waardoor je geen andere kids ontvangt. Je weet dan ook dat je naar de jouwe luisterd want je hoort een wekkertje.
     
  2. Loeki2

    Loeki2 VIP lid

    3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Op een goede babyfoon ontvang je alleen je eigen signaal.
     
  3. Young Flower

    Young Flower Fanatiek lid

    25 jul 2006
    3.299
    477
    83
    near rotterdam
    wij hebben ook de alecto dbx88 super ding. heb alleen het bereik niet getest nog niet nodig geweest ga toch alleen de tuin in en dan doet hij het goed genoeg.

    en je kan hem makkelijk bij nlstore bestellen die is goedkoop. levert zonder kosten en heeft een winkel waarborg. ik had hem binnen 5 dagen in huis.
     
  4. vanesje

    vanesje Fanatiek lid

    17 jul 2006
    1.395
    0
    0
    Wij hebben die dure van Philips waar je ook slaapliedjes op af kan laten spelen en je de temperatuur van de babykamer kan zijn. Goed ding qua bereik.
     
  5. Natascha30

    Natascha30 Fanatiek lid

    4 okt 2006
    2.157
    0
    0
    Twente
    das dezelfde als de Alecto dbx 88, alleen de alecto is veel goedkoper
    die heb je rond de 70 euro via internet

    ik heb de alecto dbx 85 en 88
    allebei superbabyfoons echte aanraders
     
  6. kristel

    kristel Niet meer actief

    Wij hebben de philpis dect en die is ook prima, maar niet voor afstanden. Ik ben echter bang dat ik je moet teleurstellen, want volgens mij is er geen enkele babyfoon die deze afstand aan kan. Ik heb wel eens gehoord dat iemand een soort walkytalkhiervoor gebruikte met een bereik van 3km. Daarvoor moet je echter niet bij een babywinkel zijn. Succes.
     
  7. Jalea

    Jalea Fanatiek lid

    24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    wij hebben ook de alecto dbx88, maar ik lees hier regelmatig dat diverse mama's hun kindje zelfs horen ademen als hij op het maximale volume staat, dat hebben wij helaas niet
     

Deel Deze Pagina