hi allemaal, nu we onze 2de spruit verwachten, willen we het liefst op de kamer van de oudste en op die van de baby natuurlijk een babyfoon (dus twee child-units). Zou handig zijn als dat met 1 parent-unit kan. Ons verdere 'eisen-pakket': groot bereik (digitaal) terugspreekfunctie evt camera en het liefst ook lichtje, muziekje en temp-indicatie er op. datr is een behoorlijk eisen pakket en ik kom dus ook steeds alleen maar babyfoons tegen die aan een deel van onze eisen voldoen... Wie heeft tips of ervaringen die ze wil delen?? alvast bedankt!
ik kan je helaas niet helpen maar ik heb ook overal gezocht, maar er is gewoon heel weinig voor. hier toch maar 2e babyfoon aangeschaft.
Wij hebben een babyfoon met camerafunctie van Luvion en er staat in t hoekje "cam 1". Ik heb geen idee waar het boekje is, maar ik meen daar ooit in t begin in gelezen te hebben dat je er meerdere cameras op kunt aansluiten. Hij is wel erg duur trouwens, maar je hebt er wel superapparaat voor!
Vrienden van ons gebruiken er eentje van alecto; type weet ik zo niet. Zij zijn erg tevreden, ver bereik.