Welke kinderwagen is nou ook nog goed te gebruiken voor peuters tot een jaar of 3? Ik vind veel kinderwagens vaak toch wel klein worden als ze een jaar of 3 zijn. Bij de bugaboo zitten ze rond de 3 jaar echt met gebogen knietjes. Iemand een tip?
Mijn jochie van 2,5 zit nog ruim goed in de Quinny speedi XS. Daar kan hij ook nog wel een jaartje in denk ik..
ik heb mn docher zaterdag in de urban jungle gehad, wauw! Ze zit er geweldig in. We zijn op zoek naar een wagen voor nr 2, maar waar nr 1 ook nog in past. Nou dan vallen er echt heel veel af. Ze is mee geweest om te testen maar ze past echt in barweinig wagens. De mutsy slider, bugaboo, quinny buzz passen echt niet De koelstra, urban jungle, easywalker passen heel goed. De mutsy 4 rider kan net, maar kan er geen kap op. Nu is mn dochter wel erg lang, ze is 2,5 en 100cm
Bedankt voor de tips! Ik heb zelf nu de Koelstra Flexxo. Daar past m'n zoontje van 3,5 nog goed in. Ik gebruik hem nu eigenlijk niet zo vaak meer. Maar als er misschien nog een keertje 1 bij komt wil ik graag weer een wagen waar ze lang in passen. De Flexxo zou ik zelf dan niet meer nemen omdat de bekleding niet gewassen kan worden. Dat vindt ik toch wel een must.