HELP! Luvion Grand Elite geeft aan dat hij geen signaal heeft, tips??

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door senso, 21 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    Hoi iedereen,

WIj hebben een camera babyfoon de Luvion Grand Elite, geweldig ding maar af en toe grrr

Vanmiddag deed ik hem aan en hij deed het nog en een half uur later doe ik hem aan en hij geeft ineens aan dat hij geen signaal heeft :(:( ik zat in de woonkamer en daar staat dat ding altijd, zelfs op de babykamer geeft hij aan geen signaal te hebben :(

DIt hebben wij al eens meegemaakt met de vorige en deze hebben we teruggestuurd naar LUvion om hem vervolgens terug te krijgen met de mededeling dat hij het gewoon deed :(

In het boekje staat dat je bij signaal verlies de camera opnieuw met het beeldscherm moet pairen, dit hebben we diverse keren gedaan en hij blijft aangeven dat hij geen signaal heeft :(

Heeft iemand tips of trucs om hem weer aan de gang te krijgen?

2. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Staat hij soms in de buurt van een stoorzender, zoals tv, radio, computer e.d.?

3. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    Ja hij staat in de woonkamer en daar staat ook een tv, computer en ipod alleen dan is het toch nog vreemd dat hij het 3 maanden wel gewoon doet en daarna niet meer? of kan dat zomaar? :(:D

4. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Hij is na die 3 maanden niet dichterbij een van die apparaten gekomen?
    Als dat niet het geval is, dan zou je denken dat er iets mis is met de zendertjes.

Maar even als voorbeeld: wij hebben allebei een laptop: de ene keer geen problemen, de andere keer zitten we op dezelfde afstand van elkaar en dan heeft een van ons geen verbinding...dus de invloed kan ook zeker wisselend zijn.

5. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Wij hebben m terug gestuurd! Wat een duur rot ding! We hadden in het donker helemaal geen beeld (wat nou nachtvisie!) en ook de hoek van de lens veel te klein.

wij hebben zelf nu een IP camera. dus haal je het zicht via internet. kan ook op je Iphone.
    Veel betere beeldkwaliteit. en een betere hoek. plus van een afstand draaibaar ;)

6. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    Heel vaag maar we zijn terug gegaan naar de Babydump en daar hebben ze hem ook opnieuw gepaird en toen deed hij het weer :(:(:(:(:(:(:(:(

najah we wachten maar weer af voor hoe lang, in ieder geval bedankt voor jullie reacties en het meedenken meiden! :D

7. Lievemamaa

Lievemamaa Actief lid

9 feb 2011
    160
    0
    0
    Hoi!

Heel toevalling hadden mijn zwager en ik het over de luvion en hij heeft er alleen slechte ervaringen over gehoord en bij de babydump hebben ze het zelfs laten zien dat het signaal erg slecht is.. Ik weet nu iig dat ik niet voor de luvion ga. Vind hem trouwens ook belachelijk duur!

Groetjes

8. Maaike1976

25 aug 2010
    5
    0
    0
    Leiden
    Hi Rachel!!...hebben wij ook gehad, heel makkelijk op te lossen; door opnieuw te pairen, fluitje van een cent :) Alleen moet je opletten het zwarte knopj op de camera heel kort in te drukken..dit staat verwarrend

@ Cherie; wat je waarschijnlijk gedaan hebt is per ongeluk de adapter omgewisseld, die hebben en verschillnd voltage en dan doet de nachtvisie het niet...

Wij zijn iig heel blij met de Luvion!..:p

Deel Deze Pagina