De vakantie komt er aan! Nu nog een campingbedje, maar welke? Ik wil geen travelcot o.i.d., maar echt een bedje, die we ook als box kunnen gebruiken. Hij moet dus wel stevig zijn, en de bodem moet omhoog kunnen, want ik heb een rotrug. Wie weet een goeie?
Nuna, prijzig maar ziet er super stevig uit en kan omhoog, omdat ik hem te duur vond hebben wij een koelstra maar die kan niet omhoog.
Wij hebben deze: Baby-Dump o.a. Kees campingbedje, Kees campingbedjes | Baby-Dump Prima bedje, de bodem kan omhoog, en het is makkelijk in en uit elkaar te zetten. Als het ingeklapt is is het op zich best nog een heel pakket trouwens, maar ik weet eigenlijk niet hoe dat met andere bedjes zit. Ik heb er wel een extra opvouwbaar matrasje bij gekocht, anders is het echt zo'n plankje waar ze op liggen.
Dank je! De Nuna Sensa had ik ook gezien, maar die is idd wel prijzig. Zijn er hier mensen die deze hebben?
Ik heb een bedje van de kruidvat, wel een afwijkende maat dus we hebben er een foam matrasje in laten maken. De bodem kan omhoog en ze verkopen hem als zijnde bedje/box. Was 39 euro.
Wij hebben de koelstra travelsleeper, hebben hem verleden wk voor het eerst gebruikt. Zijn erg te spreken, bedje is super stevig en makkelijk in en uit te klappen.
Hier ook de kees die hierboven al geplaatst was, en een paar weekjes geleden voor het eerst gebruikt. Ideaal want kan omhoog en dat zijn er niet veel, zeker in die prijsklasse... Een extra matrasje is wel een aanrader idd. Qua grootte van het pakket vind ik het alles meevallen, maar best nog zwaar (als je tegelijkertijd ook je weekendtassen sjouwt) In en uitklappen was ff tobben, totdat we de handleiding gingen lezen. Toen was ie in 2 min in en uitgeklapt!