Hoi, Mijn vraag is eigenlijk heel simpel Wie van jullie heeft ervaring met de Dr brown fles of met de born free flessen hoe waren die/ bevielen ze? welke van de 2 flessen hebben jullie als voorkeur? de bornfree of de Dr brown? Alvast bedankt
zo moeilijk een flesje kopen hihi weet het niet meer.. want nu lees ik weer mega goede ervaringen over de MAM fles! en is mijn intresse opgewekt iemand ervaringen dan ook met de MAM fles?
ik ben echt vol lof over de Dr. Brown fles, het is niet moeders mooiste fles maar het werkt wel. de andere flessen ken ik niet zo...
In mijn omgeving werd dr.brown fles aangeraden.. Ook door me zus die op kinderdagverblijf werkt dus hier heb ik ze klaar liggen.. Maar ik moet eerlijk zijn ik heb me niet verdiept in de andere flessen puur omdat iedereen die ik ken dr.brown had aangeraden
Ik heb alleen ervaring met difrax en dr. Brown. We gebruiken op dit moment nog steeds de dr. Brown's flessen. We merkten meteen verschil, dat ons zoontje wat minder last van krampjes had. Het is inderdaad niet een hele mooie fles, maar het doet z'n werk erg goed. We hebben zelf het starterspakket aangeschaft (2 grote + 1 kleine fles). Maar je kan ook los een kleine fles kopen, om uit te proberen. Als je twijfelt over 2 flessen, neem dan van beide de kleine variant, en probeer het uit.
dank jullie wel voor de reacties heb net nog meer onderzoek gedaan, en lees eigelijk echt alleen maar positieve reacties over de MAM fles. denk dan ook dat ik voor deze flessen en spenen ga. in elk geval bedankt
Hier een Born Free gebruiker en ik ben er erg tevreden over. Met de Dr. Brown flessen heb ik geen ervaring, maar ik hoor er ook goede dingen over. Kwestie van uitproberen. Difrax vond ik niks. Die lekten vaak.
wij gebruikte eerst de difrax flessen en die vonden we verschikkelijk. onze kinderen hadden ook veel krampjes en spuugde veel. we hebben daarna de dr brown gekocht en deze werkte heel goed.
Hier bij alle 3 D.r Browns gebruikt en waren er erg tevreden over. Ze hadden weinig last van krampjes. Het is een kwestie van proberen hè. Ik heb ook gehoord dat Difrax (S flessen geloof ik) goed zijn.
VAn difrax overgestapt op d'r. Brown ivm krampen. Heel tevreden! Ga voor kleine uk meteen starten met deze flessen.
Dkt Brown fles pakte onze dochter de speen niet van dus overgestapt op Born free en het bevalt prima!
Wij hebben zowel born Free als dr Brown gebruikt. Ik zou voor een 2de echt voor de dr broen gaan. Bij ons lekte de Born Free vrij snel en de dop waar de speen in valt is van 1 fles geknapt. De spenen van de Born Free en dr Brown passen op beide flessen. De dr Brown is in vergelijking met de Born Free een stevige fles.
Hier ook dr Brown ideaal!! Schaf ik nu ook weer aan. Duurt wel langer voor ze de fles leeg hebben. Ik zie bv baby's met difrax en die hebben paar minuten fles leeg!
Dr Brown gebruikt ivm krampjes, later overgegaan op de Difrax. Deze werkte net zo goed en ligt wat prettiger in de hand!
Hier avent en difrax de eerste dagen geprobeerd en helaas had onze kleine zo een last van zijn krampjes. Na 3 dagen overgestapt op DR Brown fles en ik merk echt het verschil. Minder krampjes en hij doet veel langer over de fles.
Hier begonnen met avent flesjes, dl had veel last van krampjes dus de dr browns gebruikt. Nooit meer veranderd