Hallo allemaal! Waar vindt ik betaalbare leuke/hippe Zwangerschapskleding? Weten jullie leuke sites hiervoor?
bonprix heeft fijne prijsjes, kwaliteit is niet altijd geweldig, maar wel redelijk. Hip: tja dan kom je meer in de zwangerschapsmerken zoals mamalicious. die heeft wel leuke broeken en jeans. Maar is weer wat prijziger (niet over de top) ik weet niet of ze een website hebben.
Mammalicious heeft wel hele mooie stukken zie ik ja! Ik ben een paar maanden geleden echt een mega leuke site tegen gekomen zelfde idee qwa kleding als dat merk alleen dat echt tegen kleine prijsjes.. Geeeeen idee meer hoe die site heet helaas
Ik ben geslaagd bij bonprix. Leuk prijsje niet te overdreven. Ga echt geen 60 euro voor een jurkje betalen als dat daar voor 20 euro is. Doe het daarna toch nooit meer aan. Heb er een jas weg, vestje en jurk. Verder ben ik geslaagd bij prenatal.
Ik vind Mamalicious en H&M zelf erg leuk. Je zou ook op marktplaats kunnen kijken? Staan hele mooie dingen voor weinig geld.
Als je uit t noorden van Nederland komt zit er in Heerenveen een leuke winkel met bijna alle merken en alleen maar positiemode. Z.E.I. Lifestijl, ik ben er erg leuk geslaagd afgelopen week.
Marktplaats en lenen van vriendinnen. Vond ik ideaal, je gebruikt het maar zo kort. Verder nog wat gekocht bij Miss Etam en in de uitverkoop bij Prenatal.
Jeans gekocht bij c&a heerlijke broek met stretch, verstelbare taille en band over de buik 39,95 2 jurken gekocht op mp nog zoo mooi 10,- p. Stuk (prenatale en Carla c) Legging van noppies die was wel prijzig maar daar doe ik wel de hele zwangerschap mee. Ik shop veel op internet
Kom net terug van de H&M. Van de zomer vond ik de mode niet zo mooi.. Maar deze wintercollectie heeft echt leuke dingen ertussen! Ben er goed geslaagd deze keer! en verder ben ik erg fan van Queen Mum. Superhip. Maar wel ongeveer zelfde prijzen als Mamalicious.
Ik heb er zelf nog niks gekocht, maar is denk ik ook wel een aanrader: Happy Belly's - 2e hands & outlet zwangerschapskleding