Mijn vraag zegt het al. Iemand wil voor mij na maken wat op de rechter foto staan. Maar ja hoe lang is zo iets en hoe breed Merci merci
ik denk dat ie vanaf het puntje naar beneden zo'n 80 cm is.. het is meestal voor een newborn bedoeld.. staat er op pinterest of welke geen beschrijving bij?
heb even gezocht voor je en ze zijn idd rond de 80 cm totaal breedte zal op ong 30 cm uitkomen denk ik. je kan even op pinterest zoeken voor een werkbeschrijving. iemand die kan haken heeft daar dek ik meer aan dan de afmeting..
Als je de knopen vastzet met veiligheidsknopen is het gewoon veilig... Hoe lang en breed hangt af van hoe lang je m wil gaan gebruiken en waarvoor
Dit ligt er heel erg aan of de knopen er fake opzitten of dat je die echt kan gebruiken. Als dat laatste is dan zit het waarschijnlijk strakker om het lichaam van de baby als fake knopen. Je kan het natuurlijk zo groot als je wilt maken maar ik denk dat 80 bij 30 cm breed een goede verhouding is.
Ze zijn inderdaad voor een kleintje, ik moet wel zeggen dat ik het weinig gebruikt hebt eigenlijk.... vond die capuchon niet echt handig, die was weer te groot. Hij is wel superleuk!
Ik vond hem te kort! De capuchon vond ik een on ding. Heel veel gebruikt in de wagen en in bed. Een newborn die stikt in een knoop.. Vind ik wel wat ver gaan!