Ziek van doorkomende kiezen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Bianca88, 11 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Mijn dochter krijgt haar kiezen door, nu is ze sinds afgelopen woensdag aan het overgeven alles wat ze eet. Ik ben met haar bij de dokter geweest, die zegt zolang ze goed drinkt, is dat niet eten niet erg. Nu hebben we dag 4 gehad, gisteren heeft ze op 2 crackers en een doosje rozijntjes niets willen eten, wel drinkt ze heel goed gelukkig. Zou het komen doordat ze haar kiezen door krijgt, dat ze niet wilt eten? Ze schreeuwt het soms ook even uit van de pijn, geef haar vsm druppeltjes voor de tandjes en smeer dentinox op tandvlees dan gaat het weer even. Koorts heeft ze gehad, maar 1 dag. Ik wacht vandaag af hoe het met haar gaat. Zou ik morgen de ha terug bellen, of denken jullie dat dit van de kiezen komt? De ha kon overigens niets vinden, hij zei een virusje wat heersde icm tanden? Ze slaapt veel, hangerig, speelt soms wel even, tut het liefste hele dag met je (normaal zelden)

2. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

Hier zijn net alle 4 de kiezen door. Gelukkig, want het was echt niet een leuke periode. Mijn zoontje was ook letterlijk ziek. Ik zag bij elkekies dezelfde symptomen, dus weet zeker dat het van de kiezen was. Hij kreeg koorts, overgeven, weinig eten en drinken, hangerig, meer slapen. Dit duurde een paar dagen en ging het weer iets beter.
    Nu alle 4 door zijn is hij weer zo blij. Lekker eten, weinig huilen.

3. angel071986

angel071986 Bekend lid

24 mrt 2013
    721
    113
    43
    Doorkomende tandjes geeft verhoging, geen koorts. Ze kunnen idd minder eetlust hebben.

4. Brightness2013

Brightness2013 Niet meer actief

Ze kunnen van doorkomende kiezen echt wel koorts krijgen hoor!

5. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ik denk dat je huisarts gelijk heeft en dat het tandjes en een virusje zijn. Van tandjes alleen mogen ze niet meer dan verhoging hebben, koorts erbij is dan vaak toch een virusje.
    Alleen vsm en dentinox is wat weinig: van het eerste is bepaald niet bewezen dat het werkt en het tweede is een kortdurende pijnstiller. Omdat ze er zo min van is, zou ik even 3 keer per dag een zetpil geven, zodat de pijn echt goed bestreden wordt en ze zich wat minder lamlendig hoeft te voelen.

6. angel071986

angel071986 Bekend lid

24 mrt 2013
    721
    113
    43
    Koorts krijgen ze van een virus, niet van tandjes

7. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

Hier wel koorts bij kiezen.
    Vier kiezen, vier maal zelfde klachten.
    Meestal 38.3.

8. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Koorts heeft ze maar 1 dag gehad erna niet meer, alleen wat verhoging 38,4. Gistermiddag nog overgegeven. Gisterenavond heeft ze inimini beetje gegeten en dat is tot nu toe blijven zitten. Maar de symptomen komen jullie fus bekend voor bij doorkomende kiezen? Ze krijgt er nu 3 tegelijk door, vind het zo zielig haar zo te zien.. Je bent zo machteloos, je kunt alleen troosten en met haar tutten. Een zetpil heb ik indd ook gegeven voor de pijn. Bedankt voor jullie reacties

9. kleinmonster

kleinmonster Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.112
    0
    36
    gelderland
    hier vind zoontje bevroren frambozen erg lekker sinds hij last heeft van zn kiesje. Misschien wat voor jou meisje? ( gewoon zn doosje van de ah uit de vriezer)

10. ukkie89

ukkie89 Fanatiek lid

26 okt 2011
    1.541
    0
    36
    Vrouw
    Ergens in het midden
    hier precies dezelfde klachten ze krijgt nu haar laatste 4 kiezen maar volgens mij is het in combi met een virus want vind het wel erg extreem. Afgelopen nacht heeft ze doorgeslapen maar die nacht ervoor heeft ze 7x gespuugd ook heeft ze water dunne poep pampers erbij. Erg hangerig en wilt alleen maar de hele dag met dr speen en knuffels lopen. Vandaag heeft ze ook nog bijna niets gegeten drinken gaat aardig en tot nu toe blijft het erin. soms gaat ze even spelen maar dan komt ze even later weer op de bank liggen. koorts heeft ze 2 dagen gehad.

11. Marianne78

Marianne78 Actief lid

10 feb 2012
    210
    0
    0
    Secretaresse
    Zaanstad
    Hier ook koorts bij doorkomende kiezen... 38.4
    Mijn dochter is nu 19 maanden en krijgt ze alle 4 tegelijk. Ik merk dat ze hangerig is en meer huilt maar ik geef haar nu 4x per dag paracetamol en dat gaat goed. Ze is ook wat snotterig maar dat had ze ook bij het doorkomen van de tandjes; wat op zich niet zo heel gek is want hun weerstand is minder op het moment dat ze tanden en kiezen krijgen. Echt een kwestie van uitzitten...;)

12. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Die rot tandjes ook he..

Ze heeft na 6 dagen eindelijk weer wat gegeten, speelt weer vrolijk, en kan haar zin goed door drijven weer hahha. Wel heeft ze van die huilbuien, denk van pijnscheuten door kiezen. Want duurt paar sec en dan is het over. Hopelijk zijn ze snel door. Beterschap voor jullie kindjes

Deel Deze Pagina