Originele geboortebedankjes?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door demi79, 21 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. demi79

demi79 Actief lid

15 aug 2008
    187
    0
    16
    Hallo allemaal,

Wie heeft er voor mij tips bij het aanschaffen van "originele" geboortebedankjes?

Misschien dat jullie leuke ideeen hebben (eventueel zelf gemaakt, wil niet al te veel geld uitgeven aan de geboortebedankjes).

Ik hoop op veel reacties!

Groetjes,

Demi79

2. Aslanck

Aslanck Actief lid

2 jul 2008
    321
    0
    0
    Amsterdam
    ik lees mee.. :)

3. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.805
    4.191
    113
    Ik heb wikkels gemaakt voor chocolade repen. Achtergrond met muisjes (van beschuit met muisjes....) daarop haar naam geprint en geboortedatum. Bij ah chocorepen gehaalt (5 voor 1 euro geloof ik) Orginele wikkel eraf, eigen wikkel eromheen. Inpakken in celofaan met aan beide kanten een lint eromheen (roze in mijn geval) en je hebt een superleuk, lekker en goedkoop kraamkado!

4. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Wij hadden spenen van lolly's en daar een kaartje aan met de naam en geboortedatum. Ze deden het vooral bij de kinderen errug goed.

5. xaar

xaar Actief lid

31 jul 2008
    398
    0
    0
  6. Tamio

Tamio Niet meer actief

Ik had op soortgelijke wijze theezakjes gemaakt.
    Ik had zakjes gevouwen waar een theezakje in past. Voorop een foto met de naam eronder. Achterop het flapje de geboortedatum en een tekentje van haar sterrenbeeld. In het zakje had ik dan een theezakje van pickwick elemententhee gedaan van haar element. En dan met een lintje dichtgevouwen. Ik heb er veel compimenten op gekregen.

7. hartewens

hartewens Fanatiek lid

11 jul 2007
    1.082
    0
    0
    Heb even gegoogled en zag best veel leuke ideetjes. Toen bedacht ik me, kun je ook zelf wel samenstellen.
    Bijv, bij de action heb je vaak veel goedkope en kleine hebbedingetjes.
    Voorbeel, een klein badeendje in mooi doorzichtig papiertje doen en een etiketje er aan maken met een lief tekstje. Simpel, goedkoop, en leuk!
    Andere dingetjes kan ook natuurlijk.

Deel Deze Pagina