Hallo allemaal, Wie heeft er voor mij tips bij het aanschaffen van "originele" geboortebedankjes? Misschien dat jullie leuke ideeen hebben (eventueel zelf gemaakt, wil niet al te veel geld uitgeven aan de geboortebedankjes). Ik hoop op veel reacties! Groetjes, Demi79
Ik heb wikkels gemaakt voor chocolade repen. Achtergrond met muisjes (van beschuit met muisjes....) daarop haar naam geprint en geboortedatum. Bij ah chocorepen gehaalt (5 voor 1 euro geloof ik) Orginele wikkel eraf, eigen wikkel eromheen. Inpakken in celofaan met aan beide kanten een lint eromheen (roze in mijn geval) en je hebt een superleuk, lekker en goedkoop kraamkado!
Wij hadden spenen van lolly's en daar een kaartje aan met de naam en geboortedatum. Ze deden het vooral bij de kinderen errug goed.
je kan ook m&ms laten maken met je eigen tekst. http://www.mymms.nl/ die choco repen zijn ook zo leuk. Ik heb zo Cars repen gemaakt om uit te delen op het KDV www.party-gifts.nl
Ik had op soortgelijke wijze theezakjes gemaakt. Ik had zakjes gevouwen waar een theezakje in past. Voorop een foto met de naam eronder. Achterop het flapje de geboortedatum en een tekentje van haar sterrenbeeld. In het zakje had ik dan een theezakje van pickwick elemententhee gedaan van haar element. En dan met een lintje dichtgevouwen. Ik heb er veel compimenten op gekregen.
Heb even gegoogled en zag best veel leuke ideetjes. Toen bedacht ik me, kun je ook zelf wel samenstellen. Bijv, bij de action heb je vaak veel goedkope en kleine hebbedingetjes. Voorbeel, een klein badeendje in mooi doorzichtig papiertje doen en een etiketje er aan maken met een lief tekstje. Simpel, goedkoop, en leuk! Andere dingetjes kan ook natuurlijk.