welke babyfoon

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door luusje06, 2 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Trees

Trees Niet meer actief

Hier de Alecto DBX-99. Lijkt veel op de populaire DBX-88 met het verschil dat hier een externe geluidsbron op kan. Voor de meeste een vrij zinloze toevoeging, maar voor ons heeft het wel een doel.

Misschien de tip om de babyfoon via internet te bestellen? Ik heb me verbaasd over het grote verschil in prijzen dat voor dezelfde babyfoon werd betaald. Wij waren uiteindelijk 70 euro kwijt, maar we hadden ook 140 euro voor exact dezelfde babyfoon kunnen betalen.

2. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Dat is zeker aan te raden hoor, mocht je eruit zijn welke je wilt kun je bv kijken op vergelijk.nl
    Zo was ik voor de Alecto dbx88 €59,95 kwijt.

3. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
  4. luusje06

luusje06 Actief lid

9 dec 2009
    227
    0
    0
    leidster kinderopvang
    hellevoetsluis
    jeetje wat een hoop reacties en mogelijkheden :D bedankt voor jullie adviezen nu nog even kiezen welke het wordt ;)
    liefs luusje

5. Marnick

Marnick Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.167
    0
    0
    Hoi,
    Wij hebben een "nep Alecto", een ELEC, gekocht voor 60 euro bij de Aldi. Laatst stond hij weer in de folder, volgens mij voor 50 euro. Deze babyfoon lijkt erg op één van de Alecto's, met lampje, vijf melodietjes (op afstand te bedienen!), terugspreekfunctie, temperatuurmeter.

Echt een aanrader.

Details van een babyfoon folder aanbieding bij Aldi

Hier een plaatje en de details. Er staat bij dat de aanbieding verlopen is, maar het kan best zijn dat ze ze nog wel hebben

6. Florida13

Florida13 Fanatiek lid

25 feb 2008
    1.485
    2
    0

Deel Deze Pagina