Er is geen gebruiksaanwijzing te vinden van deze kinderwagen.. lekker handig dus. Ben nu op zoek naar mama's die ook deze wagen hebben! Wij zitten een beetje te frotten met het ombouwen. We willen eens kijken hoe hij is zonder de nestjes. Dit zal al binnenkort een keer nodig zijn want die nestjes zijn echt klein, smal en krap aan het worden. (kids zijn beide net over de 7 kilo ondertussen) Nu kun je het nestje ook als voetenzak gebruiken..en we hebben wel wat geklikt en gedaan, maar hoe werkt het nu precies? Heeft iemand ook deze kinderwagen en kan zij een stappenplannetje geven? Verder heb ik nu niet echt de voetenzakken nodig lijkt me, midden zomer. Is het dan gewoon de platste stand en je kindje vastleggen in de riempjes? want dat heb ik nu gedaan en dat ziet er prima uit voor Daan. Hij ligt helemaal goed met zijn rug, en hij vindt het blijkbaar heerlijk want hij sliep binnen 5 minuten terwijl ik aan het klooien was Nu heb ik alleen nog een flap over, als ik hem in de riempjes leg...iemand daar een idee over? Ik zal zo een foto plaatsen van hoe het eruit ziet en van die flap..
Deze is een beetje bewogen, maar die flap die ik daar vast heb...waar moet die Ik kan hem niet om het riempje heen doen.. dus of deze hangt er los...of dat grijze riempje wat tussen zijn benen door naar beneden loopt laat ik los en vervang ik voor deze zwarte flap.
Ja hoe jij het op de laatste foto hebt, zo heb ik het ook gedaan, weet eigenlijk niet precies hoe het hoort (had hem tweedehands en heb ook maar wat gedaan). Je kunt evt. even naar Twee-en -meer mailen bellen, die zijn altijd heel behulpzaam en meestal weten zij dit soort dingen wel! Succes ermee! Twee en meer | Contact met twee en meer Je mag mij ook altijd een pb -tje sturen als je iets wilt weten ofzo.
geen idee hoor, maar misschien hoort die flap over het gordeltje dat tussen de beentjes loopt? En dan over het klikding weer naar beneden en dan kun je de drukker vast klikken? Zoiets hebben wij namelijk wel bij de kinderwagen (maar dat is een andere wagen) Lekker ventje heb je trouwens! Bevalt de wagen verder goed? wij zijn op zoek naar een duowagen voor in december
Nee dat kan juist niet. Dat grijze gordeltje kan je vastklikken, maar dat zit onder die flap. Dus die flap kan niet onder dat gordeltje door, dan kan je hem niet vast klikken. Dat gordeltje wat naar beneden loopt zou precies hetzzelfde doen als die flap. Die flap lijkt mij alleen lekkerder zitten tussen de beentjes als dat gordeltje (vooral met kort broekje aan) Misschein dat het iets is voor de nestjes vast te maken, maar dat hebben wij dan in ieder geval nooit gebruikt @ Mc lover: Thnx voor je tip om daar heen te bellen! Altijd handig bij vragen! en ook dankje dat ik je altijd mag pben . Oh, het is een hele fijne wagen! Hij rijdt super goed en fijn. Hij past eigenlijk door elke deur, ideaal. Enige nadeel is, dat de nestjes erg smal en klein zijn en dat dus mijn jongens van 7 kilo er echt krap inliggen. Maar goed, ook daar is mee te leven.< Het nestje wordt een voetenzak en tis dus niet dat je kleine het kou krijgt omdat hij niet meer écht in het nestje ligt. Ik zou hem in ieder geval aanraden, ons bevalt ie heel erg goed!
Ìk vind het ook een ideale wagen, je kunt zowat overal naar binnen en hij rijd prima, lekker wendbaar. Enige nadeel zijn inderdaad de nestjes, hebben ze bij mij ook maar even ingelegen, maar gaat prima zo als jij het op de foto hebt! Alleen die flap wist ik me ook geen raad mee. Maar inderdaad een aanrader!