hallo wij moeten nog een nieuwe babyfoon kopen maar waar moet ik op letten? alvast bedankt voor de antwoorden groetjes
Wij hebben de Alecto DBX-88 ... we hebben bij onze zoon een tefal gehad maar die kon echt niet tippen aan deze!! Een hele fijne babyfoon met goed bereik, muziekjes, lampjes, terugspreekfunctie en temperatuur van de kamer! Succes met zoeken!
Hier ook de alecto DX88. Super fijn ding. Nooit storing of id. Fijn is dat hij de temperatuur aangeeft en terugpraatfunctie is ook handig. Die heb ik in de kraamtijd bij mij op de kamer gehad en zo kon ik toch makkelijk met beneden communiceren. Je moet er op letten dat een babyfoon Dect is. Dan is hij storingsvrij. Anders kan ie signalen van andere babyfoons oppikken.
Wij hebben een Philips Avent SCD525. Deze heeft de temperatuur aan, heeft een 'slaapliedjes-functie' en terugspreekfunctie, DECT en ook geschikt voor gebruik i.c.m. een draadloos netwerk (WIFI). M.b.t. dat laatste was het voor mij nieuw dat een babyfoon kan storen op draadloos internet (of andersom). Voor de zekerheid hebben we er dus maar een genomen die daarvoor geschikt is. Tot nu toe zijn we tevreden. We testen hem momenteel uit, omdat mijn vriend tijdelijk in de logeerkamer slaapt met een enkelblessure. Voor het geval dat hij wat nodig heeft, hebben we de babyfoon in gebruik . Zo kan hij me altijd roepen, kan ik hem welterusten zeggen en...een slaapliedje voor hem spelen
wij hebben alecto dbx89 eco.. Werkt prima, slaapliedjes, temperatuur, terugspreekfunctie en een goed bereik..
Wij hebben de Alecto DBX-85, dat is de voorloper van de 88. Fijn ding! Je moet even bekijken wat je ermee wilt. De meesten kunnen zo'n 300 m geloof ik. En de meesten zijn dect. Dan hoor je geen andere kids op je babyfoon!
Ik ga morgen voor de 4e x terug met mijn alecto dbx 85!!! Het is nu de 4ex dat de ouderunit stil valt het het geluid het niet meer doet. Wat een kl!#$%te ding zg!!!!
Hier een dbx-99. Superding, we hebben er zelfs 2 in huis; voor beide kids eentje. Waarom ik hem fijn vind: - Perfect geluid, geruisloos en nauwkeurig - Geluid kun je uitzetten en dan kun je via de lampjes nog zien of je kind geluid maakt - Er kan een trilfunctie op, maar je kan hem ook uitzetten (net als een volume alarm) - Lotte vind de liedjes heel fijn en als ze onrustig is kan ze er rustig van worden. Dat heeft ons heel wat slapeloze momenten geholpen! Je kan ze vanaf de ouderunit aanzetten en ze duren een kwartier ofzo. - De terugspreekfunctie, bij baby's denk je waar heb je het voor nodig. Maar nu Lotte ouder is: ideaal!!! - Mooie en subtiele kleuren, mooie vormgeving - Kan ook op batterijen, bijv. op vakantie kan dit handig zijn Kan geen nadeel noemen eigenlijk!