Nou belachelijk........... zo begin ik dus mijn verhaal. Ik heb een maxicosi van een vriendin gekregen he (tweedehandsje) maar goed maakt niet uit, is pas 5 maanden door haar zelf gebruikt en heeft niets geleden. Maar goed de adapters passen niet op de quinny buzz dus ik ga naar de prenatal toe om andere adapters te kopen.. nou mooi niet he... de quinny is zo gemaakt dat alleen de maxi cosi van het merk dus maxi cosi op de kinderwagen kan.. nou vandaag dus weer 200 euro armer..... EN DAT NOG niet alleen, maar ook de parasol blijk je maar 1 soort te kunnen kopen een zwarte en met een bepaalde adapter heb je dat natuurlijk ook weer nodig... nou sorry hoor, ik vind dat quinny de boel lekker belazerd... samen spannenrij met de maxicosi en de paraplu makers Ah ja ik was eigenlijk al aan het denken om een andere maxi cosi te kopen, maar eigenlijk is het toch achterlijk of zie ik dat verkeerd. Er zijn mensen die het niet zomaar 123 kunnen betalen om een andere maxi cosi te kopen en dan? ik vind dat zeer triest eigenlijk... dat is wat ik ervan vind... nog meer dames die dit hebben gehad? Nou toedelssssss maar voor de rest is de quinny buzz geweldig hoor, en de maxi cosi zijn we natuurlijk super blij mee hahahaha.
Wij hebben een quinny, maar ook een andere maxi cosi, dan de maxi cosi. Dit gaat dus niet passen, vind het totaal geen probleem. Ik heb een mooi kinderwagen bak, dan maar geen maxicosi op het onderstel.
Ja dat heb ik ook hoor een kinderwagenbak, de kinderwagen is compleet met alles erop en eraan, maar het kan af en toe ook wel eens handig zijn dat je de maxi cosi er alleen even opzet als je een snelle boodschap of iets dergelijks moet halen.
Van de maxi cosi weet ik het niet, maar dat van die paraplu klopt niet hoor! Tenminste, ik heb een quinnt speedy en een paraplu van de V&D! Die kan je om elke buis heen doen! HIHIH lijtk de IKEA wel, die heb ook allemaal van dat soort truukjes!
bedoel je met 'adapter' gewoon dat onderste klik dingetje van de quinny! ik heb nl ook de buzz maar zag dat die parasol wat erbij hoor ook alleen in het zwart was beetje saai dus.. maar die van bebe comfort zijn wel in leuke kleurtjes! dusss alvast bedankt voor je antwoord! groetjes Nikky
Idd dat "klikding" (je haalt het onderste stukje van de parasol, met de bevestigingsklem voor aan de wagen, eraf en klikt de parasol er dan zo op). Ik heb overigens een zwarte parasol......had een zwarte kinderwagenbak en een rode wandelwageninzet vandaar.
ja ik heb dus ook een parrasol van bebe comfort en ze zeiden dat ze die alleen maar in het zwart hadden pfffffffffff heb ik weer hahahaha... nah jah
ik wist dit dus toen ik de wagen ging kopen omdat ik er meteen een maxicosi bij uitzocht. ik kon alleen kiezen uit de maxicoi zelf en deze waren gemiddeld 159 euro en dan moest er nog een voetenzak bij. en dit terwijl er al zijn van 75 euro dus echt wel geld trekkerij. en ook de parasol is er appart voor de quinny en alleen in het zwart ja ik koop er gewoon geen dan maar een leuk zonnecap tegen die tijd.