Welke babyfoon?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Ecosa, 1 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natascha30

Natascha30 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.157
    0
    0
    Twente
    klopt je kunt ze op internet rond de 70-75 euro wel vinden

2. mijnimeel

mijnimeel Fanatiek lid

10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    Heb ik ook!

3. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Hier ook de Alecto, echt een top ding, je heb er nu ook 1 die een bereik heeft van 3 km, lijkt me wel handig voor op vakantie!

4. gerianne

gerianne Niet meer actief

alecto dbx 85
    super

5. marilyn

marilyn Actief lid

3 okt 2006
    344
    0
    0
    Administratief medewerkster bij Justitie.
    Nootdorp
    Is volgens mij de populairste op kieskeurig.nl, en hoor ook van mijn schoonzus goede verhalen. Philips vinden veel kennissen van mij zwaar kl*te... :rolleyes:

Ik ga in elk geval de Alecto DBX-88 aanschaffen. Dan heb ik tenminste in 1 keer een goede.

6. Natascha30

Natascha30 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.157
    0
    0
    Twente
    klopt ik hoor alleen maar hele goede verhalen over de 85 en 88 versie van Alecto. Dezelfde uitvoering van de Philips hoor ik nog wel eens klachten over.
    ik ben in ieder geval al 2 jaar supertevreden over mijn Alecto

7. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Ik ga geen 3 km bij mijn kind vandaan op vakantie! ;)

Maar als ik dit zo allemaal lees is die Alecto dus echt super, mooi want ik moet er ook nog een aanschaffen.

8. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    Ik heb die van de prenatal gekocht maar nog niet gebruikt.

9. patricia240477

patricia240477 Fanatiek lid

20 feb 2006
    1.232
    0
    0
    spijkenisse
    De alecto DBX-88 is echt een aanrader, heb hem gekocht ruim een jaar geleden, ik was al iets van 7 maanden zwanger.

Nu dat ding al vanaf het begin in gebruik en het is een wereld ding, leuke slaapliedjes en je kan er doorheen praten als het moet. Het muziekje gebruik ik nu niet meer want hij slaapt nu in op een muziek mobieltje en hij wordt er nu juist wakker van ;) maar soms praat ik er doorheen als hij in bedje aan het spelen is en dan zeg ik dat mamma zo komt!

Dan is het zo grappig dat je een soort van antwoord krijgt van hem in babytaal ;)

Ik neem hem soms mee als ik buiten in de tuin zit en er zit goed bereik op, ik hoor hem echt niet zonder hoor als ik beneden zit naar een film te kijken. Dan is zo babyfoon toch wel een uitkomst, doe niet het geluid aan maar je ziet wel dan lampjes heen en weer gaan :)

Voor mij krijg alecto een dikke 9 voor hun product ;)

Deel Deze Pagina