Hier ook de Alecto, echt een top ding, je heb er nu ook 1 die een bereik heeft van 3 km, lijkt me wel handig voor op vakantie!
Is volgens mij de populairste op kieskeurig.nl, en hoor ook van mijn schoonzus goede verhalen. Philips vinden veel kennissen van mij zwaar kl*te... Ik ga in elk geval de Alecto DBX-88 aanschaffen. Dan heb ik tenminste in 1 keer een goede.
klopt ik hoor alleen maar hele goede verhalen over de 85 en 88 versie van Alecto. Dezelfde uitvoering van de Philips hoor ik nog wel eens klachten over. ik ben in ieder geval al 2 jaar supertevreden over mijn Alecto
Ik ga geen 3 km bij mijn kind vandaan op vakantie! Maar als ik dit zo allemaal lees is die Alecto dus echt super, mooi want ik moet er ook nog een aanschaffen.
De alecto DBX-88 is echt een aanrader, heb hem gekocht ruim een jaar geleden, ik was al iets van 7 maanden zwanger. Nu dat ding al vanaf het begin in gebruik en het is een wereld ding, leuke slaapliedjes en je kan er doorheen praten als het moet. Het muziekje gebruik ik nu niet meer want hij slaapt nu in op een muziek mobieltje en hij wordt er nu juist wakker van maar soms praat ik er doorheen als hij in bedje aan het spelen is en dan zeg ik dat mamma zo komt! Dan is het zo grappig dat je een soort van antwoord krijgt van hem in babytaal Ik neem hem soms mee als ik buiten in de tuin zit en er zit goed bereik op, ik hoor hem echt niet zonder hoor als ik beneden zit naar een film te kijken. Dan is zo babyfoon toch wel een uitkomst, doe niet het geluid aan maar je ziet wel dan lampjes heen en weer gaan Voor mij krijg alecto een dikke 9 voor hun product