Stokke trip trap newborn

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Chant88, 4 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chant88

Chant88 Actief lid

9 aug 2012
    130
    0
    16
    Zuid-Holland
    Wij hebben vandaag het newborn set besteld voor de trip trap stoel! echt super want hij is nu overal voor de helft voor de prijs. Nu zag ik net dat je ook allerlei textielsets heb. IS dat perse nodig of niet? Vind namelijk het beige er al mooi uitzien??

2. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Ik zou het wel doen. Als je met de hapjes begint, weet je waarom :). Zo hou je de stoel zelf fris en kun je hem ongeschonden doorverkopen.

3. Mopje

Mopje Fanatiek lid

18 apr 2011
    2.753
    1
    0
    Friesland
    Ja, een hoes is aan te raden. Ook voor poep ongelukjes :D

4. Chant88

Chant88 Actief lid

9 aug 2012
    130
    0
    16
    Zuid-Holland
    Ja dat is misschien dan wel weer handig, hihi.. misschien toch maar even voor kijken! :)

5. Lyso

Lyso Fanatiek lid

3 jul 2009
    1.081
    2
    36
    Met een beetje handigheid kun je er zelf ook een maken. Ik heb een verschoon kussen hoes verknipt, klittenband er tussen genaaid, en klaar was Ik. Stuk goedkoper!

6. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Ja zal vast goedkoper zijn. Moet wel zeggen dat ze goeie stofjes gebruiken waar echt geen vlek in blijft zitten. Zoiets moet je dan wel ergens zien te scoren.

7. Minki

Minki Actief lid

29 sep 2012
    220
    0
    0
    N-H
    Vond vooral dat de standaardhoes een 'stofmagneet' was. Allemaal pluisjes en haartjes bleven eraan plakken. Ik had (heb) dus een hoes.

8. Amytje

Amytje Fanatiek lid

7 jul 2010
    1.044
    25
    48
    Vrouw
    Midden Nederland
    Kijk eens bij Regenboogdesign.nl
    Daar hebben ze allerlei plastic hoezen, heb er daar ook weer eentje besteld.
    Heb er voor m'n dochter toen eentje besteld voor in de baby set. Makkelijk schoon te maken en mooiere kleuren dan van Stokke zelf.. En meer keus ;)

9. Essie28

Essie28 Fanatiek lid

6 jun 2013
    3.850
    1.075
    113
    Ik twijfel ook of ik hem moet kopen.
    Want tot welke leeftijd kunnen ze daarin?

10. Amberxx

Amberxx VIP lid

6 nov 2013
    5.020
    5.232
    113
    Wij hebben de newborn set gebruikt. Wat een super goede aankoop! Heel veel gebruikt en erg handig. Geen gedoe met een grote wipper op tafel (gevaarlijk en krassen) of op de grond (waardoor je iedere keer moet bukken en kind ons nog niet kon zien dus begon te huilen). Hij zit echt op ooghoogte en kan alles goed zien. Daardoor minder huilen en ook nog eens erg gezellig. Ook met het geven van hapjes was het erg handig. Wij hebben hem trouwens lang gebruikt (zeker tot 6,5 maand) en het zou qua ruimte nog langer kunnen. Hij lijkt kleiner dan het in werkelijkheid is. De benen hangen er iets uit maar het hoofd heeft nog voldoende steun (kwam zeker niet boven de inzet uit). Je kunt hem gebruiken tot je kindje kan zitten in de babyinzet.

Voordeel is ook dat je het super goed kunt doorverkopen. Ik had trouwens geen bekleding erbij gekocht. De beige hoes is prima te wassen en kan je eventueel nog bedekken met een hydrofiel. De bekleding is wel erg duur en kan je beter gebruiken voor de kussenset voor de babyset van Stokke. Daar maken ze jaren gebruik van.

11. Chant88

Chant88 Actief lid

9 aug 2012
    130
    0
    16
    Zuid-Holland
    Jaa ben echt super blij dat ik hem gekocht heb ook! Heb nu via markplaats iemand gevonden die zelf hoesjes maakt, ook heel erg leuk, vond van stokke, maar weinig keuze.. ( misschien gewoon niet mijn smaak ;))
    Het newbornset lijkt me echt een heel handig ding!

12. Chant88

Chant88 Actief lid

9 aug 2012
    130
    0
    16
    Zuid-Holland
    Nu is hij voor de helft van de prijs! Bij babydump hebben ze hem nog.. Bij veel winkels al uitverkocht..

Deel Deze Pagina