Quinny Moodd ervaringen

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Tassie74, 13 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.325
    674
    113
    Utrecht
    Beste lezers,
    Wij zijn op dit moment aan het rondkijken voor een kinderwagen (lekker vroeg) en onze voorkeur gaat voorlopig uit naar de Quinny Moodd.
    Heeft iemand van jullie ervaring met deze kinderwagen? Op zich heb ik al heel veel positieve berichten gelezen op internet, maar toch, zou ik het ook graag van de ZP-forummers willen horen.
    Ik ben benieuwd.

2. SDonya

SDonya Niet meer actief

Ik heb de moodd gehad bij me dochter.

we waren er best tevreden over! Minpuntje was alleen dat als het zitje plat lag als onze dochter sliep, dat haar voeten dan nog naar beneden bungelden zeg maar (hoop dat je het snapt ;)) verder fijne wagen voor de prijs die je betaald!

3. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.325
    674
    113
    Utrecht
    Dank voor je bericht! Ik begrijp je niet helemaal, denk ik. Bedoel je dat het voetensteuntje naar beneden hing terwijl je dochter plat lag. Ik dacht dat het voetensteuntje te verstellen is?

4. SDonya

SDonya Niet meer actief

Ja je kan hem omhoog of omlaag doen maar er zit geen stand tussen... Dus dochter zat of met opgetrokken knieën omdat haar beentjes te lang waren of ze hingen naar beneden.. :)

5. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Ik ben heel tevreden over de moodd heb de buggyinzet wel al gebruikt voor oppaskindje maar niet in de Slaapstand dus dat weet ik niet.

Ik vind het dan wel weer heel fijn dat het hele zitje plat kan en niet zoals bij veel andere wagens dat ze een kuiltje hebben.

Ik heb hem al op diverse terreinen gebruikt en hij werkt overal prima!

Kortom hier iemand die er heel blij mee is:)

6. Lilou83

Lilou83 Bekend lid

14 jan 2014
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb niet de complete Moodd, maar de Quinny Buzz4 (2008) met de reiswieg van de Moodd (nog niet in gebruik). Een groot voordeel vind ik dat de reiswieg inklapbaar is. Het onderstel neemt aardig wat plek in in de kofferbak, dus dat is zeker een plus!

7. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.325
    674
    113
    Utrecht
    Heel erg bedankt voor jullie reacties! Ik neem 'm!:D.

Liefs,

8. SDonya

SDonya Niet meer actief

Misschien een tip.. Ik zag ze laatst bij babypark Gouda voor 400 euro staan! :)

9. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.325
    674
    113
    Utrecht
    Oh, dank je!!!:)

10. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Top Wagen! Heb zelf een extreem lange dochter, maar nooit het probleem gehad met liggen en bungelende voeten. Heb wel de nieuwste Mood gehad.

Deel Deze Pagina