Hoi allemaal ik wil graag voor onze kleine meid slofjes of schoentjes kopen maar welke zijn geschikt? van die slofjes met leren zooltje of babyschoentjes met flexibele zool? lopen doet ze nog niet, een beetje staan bij de tafel kan ze wel.
Wij hebben bobux slofjes.Daar kan hij prima mee bij de tafel staan. Is een flexibel leren slofje en ziet er nog leuk uit ook.
Ik heb ook die van Oxxy, heerlijke slofjes. En door zoonlief niet uit te krijgen!!! Dat laatste is voor mij een groot voordeel.
Ja in de outlet in Lelystad. Zeker de moeite waard om er een keer heen te gaan trouwens. Je bent echt zo goedkoper uit met alles
aappies!! wij hebben 3 maten gehad, de hogere versie met bont aan de binnenkant. echt ideale dingen, gaan niet uit en lekker warm! alleen wel ff schuurpapier over de zool halen, die is glad! en de neuzen slijten amper ondanks het vele kruipen!
Zijn idd hele leuke. Die met bont van binnen, moet je daarbij dezelfde maat nemen of valt het kleiner door het bont?
Ja is leuk shoppen in batavia stad. Zijn wij ook al vaker geweest. Alleen toen niet voor die slofjes gekeken. Niet aan gedacht.
Je hebt daar een Lief winkeltje. Ik kon dat merk helemaal niet, maar ik heb voor 200 2 volle tassen met kleding gekocht. Alles in de winkel is 50% afgeprijsd. Ik ben heel erg te spreken over het kwaliteit van de kleding. Voor dat geld had ik schoentjes, muts, handschoentjes, een winterjas, longsleeves, rokjes, jurkjes, maillots..
Ja klopt alles 50% korting. We hebben daar ook 2 broekjes gekocht. Echt leuk om daar te shoppen voor die korting.
Kwam deze vandaag tegen voor 50% korting. Helemaal van leer, zooltje lekker flexibel en nog leuk ook.