Welke babyfoon?

Discussie in 'Babyuitzet' gestart door little rockstar, 27 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. little rockstar

6 jan 2015
    69
    0
    0
    Hallo meiden.. wij willen graag voor ons tweede kindje een andere babyfoon aanschaffen. Eentje met een camera en die je ook op je mobiel kan aansluiten. Zijn er meiden die dat ook hebben? Werkt het goed? Welk merk? Alvast bedankt voor jullie reacties!

2. stephaniesv

stephaniesv Actief lid

9 apr 2013
    169
    0
    16
    D-Link EyeOnBaby camera:
    Die zou ik echt iedereen aanraden! mooi beeld, kan op je telefoon, ipad etc. en ook meerdere tegelijk,
    is makkelijk in gebruik en super handig om mee te nemen als je bv op visite gaat.

3. little rockstar

6 jan 2015
    69
    0
    0
    Ok dank je wel voor de tip! Ik ga me er verder in verdiepen

4. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Wij hebben gekozen voor de Foscam Baby. Ook erg mooi beeld, haarscherp ook in nachtmodus. Kan op laptop/smartphone/tablet. Terugspreek-functie. Heel makkelijk in gebruik.

5. Robynn

Robynn Fanatiek lid

18 mrt 2014
    1.139
    0
    36
    Ik lees even mee, wij willen ook een babyfoon aanschaffen..
    Maar niet een hele dure.. maar met camera word het al gauw duur geloof ik...

6. Mave

Mave Actief lid

23 mrt 2014
    162
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaaaaa een met camera! Ik kijk nu met een schuin oog naar een perfect helder beeld op de Motorola van een heerlijk slapend meisje...We zouden al geregeld haar kamer op zijn gegaan als we alleen op het geluid zouden af zijn gegaan. Nu zien we bijv. dat het goed is en alleen een huiltje in de slaap was.

7. SoInLove

SoInLove Lid

17 dec 2014
    94
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik lees even mee, ben ook nog op zoek. Wat ik mij afvraag met die camera babyfoon, zou je daarmee 2 kindjes in beeld kunnen krijgen? Ik denk dat ze vrij snel ieder in hun eigen bedje liggen. Ligt of hangt zo'n camera aan of in het bedje? Bedjes komen wel naast elkaar

Deel Deze Pagina