Playtray of table top?

Discussie in 'Babyuitzet' gestart door rijo, 12 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Playtray of table top?

1. Playtray

2. Table top

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. rijo

rijo VIP lid

5 mrt 2014
    5.272
    2.034
    113
    Twijfel twijfel! Wat is handiger voor bij de Stokke Tripp Trapp stoel: de playtray of de table top?

2. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Wij hebben de stoelen gewoon aan de tafel staan, met eigen placemats of inmiddels tafelkleed. Werkt prima.

3. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    wij hebben de play tray.
    table top leek mij niet zoveel toevoegen. lijkt mij een soort place mat met opstaande randjes.
    de play tray zit echt aan de stoel en daar heb je dus ook veel aan als je de stoel ergens anders neerzet dan bij tafel.

en bij ons past de stoel niet onder de tafel als je hem aanschuift dus met die table top zit er dan alsnog ruimte tussen dochter en de tafel. de playtray is daardoor ideaal.

4. jongmama

jongmama Fanatiek lid

1 jun 2008
    1.476
    0
    36
    table top vind ik echt een onzinnige uitvinding.
    playtray is handiger

5. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    playtray gehad maar nooit weer. mijn dochtertje heeft er nooit opgehangen maar toch brak die af. splinters vlogen alle kanten uit en ding was vlijmscherp, ik wist niet hoe snel ik mijn dochtertje moest grijpen. het hele idee is toch zowiezo dat ze erbij zitten aan tafel. wat mij betreft absoluut een afrader die playtray en de tablet top kopen veeeeel veiliger.

6. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.727
    2.228
    113
    Hier alleen ervaring met de table top. Fantastisch ding, zitten leuke, handige en leerzame placemats bij. Tijdens het eten, wijst mijn dochtertje van 2 alle letters aan, en probeert ze ook te zeggen. Daarbij blijft de tafel, een stuk netter, schoner.

7. rijo

rijo VIP lid

5 mrt 2014
    5.272
    2.034
    113
    Bedankt voor jullie reacties! Dat van het afbreken van de playtray heb ik vaker gelezen. Vind dat wel shocking hoor moet ik zeggen! Zoiets mag gewoon niet gebeuren...

8. tlc81

tlc81 Bekend lid

22 jan 2012
    684
    127
    43
    Hier een play tray. Dat ding verkleurt van het eten en er zitten flinke krassen op, maar vind hem toch wel ideaal hoor! Nu hebben de grijpgrage vingers gelijk wat meer afstand van tafel.

9. Springday

Springday Fanatiek lid

20 mei 2014
    1.409
    0
    36
    De playtray van ons is ook afgebroken maar oke ons oudste zoontje ging eraan hangen ;) We hebben m weer opnieuw gekocht want wij vinden het wel een super fijn ding. Ook ooit de table top gehad voor onze oudste zoon maar daar hadden we eigenlijk niks aan.

10. Patty86

Patty86 Fanatiek lid

8 okt 2012
    3.562
    2.859
    113
    Vrouw
    Hier een playtray en ben er super blij mee. Wij zetten onze dochter nu ook niet aan tafel in de stoel bijvoorbeeld met een koekje of een hapje. Echt ideaal. Ik zag geen toegevoegde waarde in een table top.

Deel Deze Pagina