Welke babykamer hebben jullie?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Jade12, 31 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stephanie20

Stephanie20 Fanatiek lid

6 mei 2007
    1.502
    47
    48
    student
    België
    Wij hebben gekozen voor een iets duurdere kamer (meer dan 1000 euro). Onze dochter van 3 slaapt nog steeds in deze kamer. Het bed kan je omvormen tot junior-bed. De ganse kamer bestaat uit massief hout en dat merk je toch wel echt in het sluiten van deuren of uitrollen van een lade. Het voelt allemaal zeer solide aan. Wij hebben voordien ook gekeken naar goedkopere kamer, maar persoonlijk vond ik ze te gammel en dan waren de kasten nog leeg. Nummer 2 zal ook in deze kamer slapen. Er is weinig tot geen schade aan de kamer dus hij kan op z'n minst nog een ronde mee.

2. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    dankjewel!

ik had nog heel even gekeken, maar de kastknopjes heb ik voor 1,50 euro per stuk bij de xenos gehaald en voor 3 euro een doosje acrylverf. Vernis had ik nog en tadaa, hele andere kamer! Je kan het ook zo makkelijk pimpen allemaal, tegenwoordig helemaal "in" en ook heel veel voor te krijgen! Dus totaal was ik voor de meubels dan 365 euro kwijt:D Gaaf toch!

Hoop dat je goed slaagt, laat je nog weten wat het wordt? Ben wel benieuwd waar je voor kiest!

Oh en de TWF van babydump vond ik ook heel erg gaaf, net als die ikea (dat donkere hout). Maar aangezien mn man vrij lang is en ik echt een grote commode wilde waren beide niet heel handig.

Ohhh en de spijlen van de TWF, dat platte, vind ik wel erg mooi maar verschrikkelijk onhandig. Met in bed leggen toen hij kleiner was schoof ik mn stoel erbij en friemelde ik over zijn hoofdje met mijn arm tussen de spijlen door. We hebben bij mn paps een bedje met van die platte spijlen en dat is dan dus echt niet handig:) Maar misschien ben ik dan gewoon een zeurpiet hoor!

3. Anoniempje2011

Anoniempje2011 Fanatiek lid

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Drenthe :)
    Wij hebben het d.enver kamertje van de babydump. Ben er ontzettend blij mee! Kregen er toen ook nog 50 euro bij om badspulletjes uit te zoeken.

4. Moekje

Moekje Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.021
    1
    38
    NULL
    Zuid-Holland
    Ik bedoelde het ook sarcastisch hoor ;) is inderdaad ieder voor zich.
    bedankt voor het compliment trouwens! beide kamers zijn idd heel verschillend, moet wel zeggen dat het barbapapa kamertje zo hier in huis zou mogen hoor ;) vind hem echt super gaaf! je kiest op een geven moment een stijl en daar borduur je op voort.

5. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    Hier de Baby Maison van TWF, handgemaakt van massief hout. Ben er verliefd op! Kamertje moet nog komen.. Nog 2,5 week!

6. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    Naaaaaaaaaaaah wordt helemaal verlegen van je!:) Wat lief!!!!
    Andersom precies zo, vind het geheel echt gaaf!

Je hebt wel gelijk ja, ik heb het rooming in gedeelte helemaal gebombardeert met roze (daar was ik inclusief mijn 10-euro-mozesmandje! voor 250 euro klaar, met alles erbij, schilderijtjes, haakjes etc.) om op de duokamer een neutraler thema te kiezen met mijn dreumesmannetje en babymeisje straks.

Dat werd dus "pure kleuren/ barbapapa!" Had net zo goed zoiets als jij hebt kunnen zijn maar toen ik deze meubels zag had ik zoiets van ja!! En bij dit soort meubeltjes past zo'n thema geweldig! Net als dat bij het rooming in gedeelte met het retro wieg/ledikant bedje het roze en tuttige heel leuk staat!

Maar nogmaals, echt heel erg leuk om te horen!

7. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    Ben echt super benieuwd naar jullie kamertje! Ik zie je af en toe langskomen in het show-je-babykamer topic en vindt het tot nu toe helemaal gaaf!!!!

TS sorry! Zal nu ophouden met je topic "vervuilen"!

8. Zustertje2015

Zustertje2015 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    Wij hebben babykamer Denver van babydump.
    Ledikant - Commode - Hanglegkast Denver | Basic Babykamers | Baby-Dump

Zaten op de commode 2 hele kleine beschadigingen, bijna niet te zien maar heb hier toch melding van gedaan. Nieuwe onderdelen werden besteld en gemonteerd door hun monteur, ideaal!
    Lades zaten in de winkel soft close op, werd niet meegeleverd. ook daar melding van gemaakt en ook dat kwamen ze alsnog monteren.
    Ik ben er blij mee. Al merk ik wel dat de commodelades wanneer ze niet goed gevuld zijn soms wat instabiel dichtschuiven...

9. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Hier de Miami babykamer van Babydump (999,- meen ik)
    Ledikant en kast zijn super sterk, comodelades laten iets te wensen over maar niet storend en deze gebruik je ook niet zo lang als een kast dus ik vind dat geen probleem.

Hou zelf niet zo van antieke of 'bij elkaar geraapte' sets dus dan betaal je nou eenmaal iets meer....

10. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    #30 musicalfan, 31 aug 2012
    Laatst bewerkt: 31 aug 2012
    Hier heb ik het ledikantje waar mijn zus en ik nog in hebben gelegen en later mijn neefje/nichtje. Nu mijn kindje straks.
    Ik wilde heel graag een schommelwieg en heb een prachtige gevonden via mp. Ook een stevige ladekast via mp voor 10 euro helemaal opgepimpt en omgetoverd tot commode. 2 kastjes die we zelf geschilderd hebben en eentje gebruiken we voor de kleding met een gordijntje ervoor. Zelf schilderijtjes gemaakt voor aan de muur. En verder opleuken met leuke accesoires. Al met al een leuk kamertje voor nog geen 100 euro.:) Je moet wel goed speuren soms en wat geluk hebben. O ja, en alles lijkt wel een complete set aangezien de verf eenzelfde kleur is. En het daardoor een geheel lijkt!

Deel Deze Pagina