Hallo, wij gaan wss de Bopita - Manhattan kopen, maar dan bij Babydump Bopita manhattan white high glosss ben erg benieuwd welke kamertjes jullie hebben, en waar jullie besteld hebben. Ik vind ze trouwens best prijzig over het algemeen..
Wij hebben het kamertje besteld bij Basic Label, voor een heel schappelijke prijs en van goede kwaliteit. Plus een heel snelle levering. Niet veel keuze misschien maar wel net wat wij zochten.
Wij hebben de Bopita Tara besteld bij Babydump. We kregen een box gratis en mochten voor 175 euro spullen uitzoeken.
IKEA | LEKSVIK kinderkamerserie Van deze serie hebben wij de kledingkast en het ledikantje. Van de serie die ze hiervoor hadden (oude collectie) hebben we de commode met opzetstuk. Is precies hetzelfde hout dus past er heel mooi bij.
Als het bij ons zover is dan gaan we voor de volgende meubeltjes: Commode IKEA | Opbergmeubels | Ladekasten | HEMNES | Ladekast 8 lades Kledingkast IKEA | Opbergmeubels | Garderobekasten | HEMNES | Garderobekast Ledikant IKEA | Kinderbedden | Babybedden | HENSVIK | Babybed Wij hebben een grote kamer, dus ik wou persee een groto commode en die zit bij de meeste babykamertjes niet. En daarbij vind ik inderdaad veel kamertjes erg prijzig, en dat voor die kleine meubeltjes. Bij deze serie hoeven we na een aantal jaar alleen het bedje te vervangen!
Wij hebben de babykamer Matrix besteld van TWF bij de babydump. Babykamer Matrix | Babykamers / Babykamer | Baby-Dump
Wij ook, nu gebruiken we de meubels voor de tweede. Leuk, tijdloos en vooral degelijk! Wij hebben aan alle ledikanten flink gesjord tijdens het kijken, maar 9 op de 10 keer kon je ze zo bewegen. Dit ledikant niet, al gaan ze er aan hangen. We zijn er nog steeds erg blij mee. Hierbij een link: Babykamer Shakery Wit MDF | Babypark Wij hebben alleen wat kleinere afmetingen meubels, want hiervoor had ze maar een klein kamertje, dus we hebben er ook een andere prijs voor betaald, maar dan nog waren we zo'n 1100 Euro kwijt. We hebben het kamertje trouwens gehad. Die Bopita is ook mooi! En die houten meubels ook, warme kleur.
wij hebben vandaag de babykamer Simone besteld bij V.Asten in Tilburg. dit is hem: Bekijk bijlage 58071
wij hebben voor djim de bopita Mika. ik zou hem voor nummer twee ook best weer willen vind het en gave kamer
ik heb babykamer marilette bij de gardo gekocht en ook wij kregen op alles wat we erbij kochten 10 % korting Babykamer Marilette Ecru van: Gardo - Gardo Babysuperstore
Wij willen deze bestellen als we hopelijk weer zwanger zijn binnenkort!! Komt van muschenich ( duitsland) En valt ook nog reuze mee qua prijs 450 euro.