meiden ff vraagje? welke maat baby kleding is bij bv 6 pond, 7 pond, en 8 pond? ik hoorde zoveel verschillende dingen
Dat komt omdat het ook erg verschilt per baby een lange slanke baby van 7 pond kan maat 50 hebben evenals een kortere dikke baby van 6 pond. Dano was 3150gr en 48cm, en paste maat 50 nog best een tijdje
Xavièr heeft ongeveer 4 tot 6 weken maat 50 kunnen dragen.. hij was 53 cm en 3740 gram bij de geboorte..
Ik verwacht schijnbaar een groot kind dan, heb maar 1 pakje in maatje 50, de rest begint bij 56... Nouja, als het nodig is is het allemaal zo gehaald.
Hahaha, Samama, hier hetzelfde. Je wordt ook zo bedonderd met die maten. Hoeveel kleertjes hier hebben wel niet de maat 50-56?
Aidan was 4120 gram en 54 cm en heeft 50 een week aan gehad, daarna een 3 weken maat 56 en na 4 weken zat hij al in 62.
Noa woog 3430 bij de geboorte en was ongeveer 52 cm lang. Ik had veel kleertjes in maat 50-56 en die kan ze nog steeds wel aan. Ik moet zeggen dat het wel veel scheelt per merk. Noppies valt erg klein, maat 56 van dat merk past nu al niet meer, terwijl andere kleertjes in die maat nog wel goed zitten. We gaan nu met 6 weken langzaam over op maat 62, die zitten net even wat ruimer en zijn daardoor ook wat makkelijker aan te trekken
Maar veel kleertjes zijn toch maat 50-56? Ik heb eigenlijk niks in maatje 50, er staat meestal 50/56 in. (hema bijvoorbeeld). Ook de rompertjes. groetjes
En sommige maten vallen klein, anderen weer groot! Ik zie wel wat hij aanpast, sommige dingen misschien wel helemaal niet, of maar 1 x, maar dat is het risico ! Ik heb ook sommige kleertjes gehad, maar 68 of 74 en dan dikke wintertruitjes ofzo haha! Dus als mensen vragen wat ik wil...... KADOBONNEN ! -x-
Onze meid was 51cm en 8 pond, heeft 6 weken mt 50 gedragen en zit nu in 56. Wij hadden in eerste instantie ook alleen maar 56 gekocht, maar moesten toen dus snel even wat bij gaan kopen
Ook onderling kunnen maatjes nogal eens verschillen. Ik heb bv drie rompertjes die exact even groot zijn, de één staat maatje 50 op, de ander is 56 en de derde 62!
ik heb nog niet zoveel kleertjes in maat 50. ik ben van plan om alleen te kopen wat op het lijstje staat en verder zie ik het wel, tis zo bijgekoht. liefs doris
Ik heb nu 2 pakjes in de maat 50/56, de rest 62 en iets groter, mocht de kleine wat dunner/kleiner zijn, dat kan mijn vriend dat zo halen of mijn ouders.