Beste dames, Wat voor soort dekentje kopen jullie voor in het ledikantje? Ik vind de wafeldeken van Koeka erg mooi, maar ook zeer prijzig. Bij Zeeman zag ik mooie turqoise en lime dekentjes/plaids, maar die zijn niet van katoen, dus ik vraag me af of dat wel handig is, misschien te warm? Wat doen jullie voor dekentje?
Ik heb gewoon een dekn van de prenatal. En voor als het iets warmer is heb ik toen een gehaakt dekentje gekocht bij de Kruidvat, was toen een aktie.
Ik heb gewoon een katoenen deken van de Prenatal, allerlei leuke kleertjes, goede kwaliteit en ik geloof dat ze € 20,00 kosten!
Gewoon katoenen deken van de V&D heeft me € 5,- gekocht in de opruiming omdat die kleur eruit ging (lichtgeel)
Gewoon een deken van de Prenatal, was volgens mij 25,-. Dekens van Koeka zijn wel heel mooi. Ik vond het echter zonde voor in de babykamer. Heb wel een Koeka boxkleed gekocht omdat ik vaker beneden ben en daar dus heel wat uurtjes tegenaan kijk.
Ik heb die wafel deken van Koeka, ik ben erg enthousiast over alles van koeka (heb er ook de wiegdekens, wikkeldoeken, setje kleding, boxkleed, speelgoedzak van) Koeka is wel wat prijzig maar als ik zie hoe het spul uit de wasmachine komt, dan zeg ik: het geld zeker waard! En van anderen al begrepen dat na een jaar ofzo de dekens er nog steeds heel goed uitzien!
In de wieg en reiswieg had ik de goedkoopste katoenen van Babydump, lekker dik en blijven net zo mooi in de was+droger. Ik heb ook zo'n gehaakte van Kruidvat maar die hebben we nooit gebruikt, is vrij dun. Voor in het ledikant hebben we een katoenen van Neckermann, was toen maar 12 euro in de aanbieding en die is prachtig, blijft ook heel goed, maar die is wel heel dik en warm dus hebben we alleen afgelopen winter gebruikt. Oooh ze zijn nou in de aanbieding voor een tientje zie ik! Wij hebben de bordeaux van 100x150, echt een aanrader voor een koude slaapkamer. KATOENEN deken online kopen | Wonen & Slapen | Bedtextiel @ Neckermann.com
ik ga toch ook voor de deken van koeka. ik had bij mijn zoon een deken van lodger, die blijft ook mooi na het wassen. daarnaast had ik dekens van prenatal en die zijn hard geworden na het wassen. ik heb geen droger, misschien dat het daaraan ligt, maar met een ledikantdeken doe je zeker 2 jaar en dan wil ik wel graag een goede deken. wat ik begrepen heb is dat de dekens van koeka wel mooi blijven. lynn, heb jij je dekens met wasverzachter oid gewassen? in de droger gedaan? en heb jij alles via internet besteld of weet je een winkel waar ze de meeste kleuren op voorraad hebben?
Ik heb de dekens gewassen met robijn puur&zacht, zonder wasverzachter en niet in droger (heb ik niet eens) centrifugeren doe ik altijd een stand lager, maar ik heb echt geen enkel kreukeltje bemerkt in de koeka producten. Ik heb het meeste via inet bestelt, mijn favo winkel is de trappelzak Koeka, Be Baby en Beaba: De Trappelzak Babywinkel als je je abonneert op de nieuwsbrief kan je zelfs vaak 10-20 % korting nog krijgen, ik heb best wel veel met korting van hun vandaan. Ik had de ledikant dekens en 1 boxkleed bij kids factory gekocht, maar baalde achteraf wel, want daar heb ik de volle mep betaald en bij trappelzak heb ik altijd wel iets met korting gehad!
Ik heb mijn wieg en later mijn ledikant dekentje op de beurs gekocht... staan altijd op de jonge gezinnen en 9-maandenbeurs met een aanbieding
Ik heb dekentjes van de hema en van de gardo (geloof een deken van playgro). Gelukkig hebben we er niet veel aan uit gegeven, want hij ligt sinds week 2 in een slaapzakje, dekens schopt ie van zich af .
Ik heb hetzelfde! Nu ligt hij nog onder dat gehaakte dekentje...en in zn slaapzakje...mar het is wat kouder aan het worden dus dan wordt de deken van prenatal er opgelegd!