Hoi, In september verwachten wij een zoontje. We hebben al een dochtertje van 3 jaar genaamd Liv. Welke jongensnaam in genoemde poll vinden jullie het leukst passen bij Liv. Bedankt!
Ik ga voor Lenn. Mitch en Dean vind ik echt verschrikkelijk (sorry). Van Sten zou ik eerder Stan maken (dan vind ik hem weer erg leuk). Wat vinden jullie van: Matt Mats Jelt Rune Brent Finn
Ik vind Mitch echt leuk erbij klinken. Sten vind ik niks. Lenn, vind ik niet leuk bij Liv passen door twee keer een L Dean..die naam hoor ik gewoon te veel!
Ik vind Lenn de mooiste naam, maar weet niet of ik het wel mooi vind passen (lijkt zo op elkaar). Ideeen: Boaz Luca Jim Quin Rafi Jorn Just Seth Luc Vigo
Tja lastig.. Vind Lenn de leukste naam maar vind hem niet zo mooi bij Liv passen. Heb maar Dean gestemd. Denk dat ik die het mooist vind passen.
Vind Lenn de leukste naam, maar Liv & Lenn word zo Jip & Janneke achtig. Iemand opperde Mats, dat vind ik een hele mooie naam en er goed bij passen.
Allemaal niet echt mijn smaak, Lenn vind ik 't mooist, maar die vind ik weer niet zo goed bij Liv passen. Sven is idd wel leuk!
De namen zijn niet mijn smaak, als ik echt moet kiezen zou ik ook Sten zeggen maar dan echt eerder Stan of Sven. Dean en Mitch vind ik persoonlijk echt niet mooi.