Hallo! Onze dochter heet Saar en zoals jullie lezen is er weer een kleine meisjesspruit op komst. We kunnen echter maar niet tot voldoende inspiratie komen voor een nieuwe naam. We hebben er een aantal maar we twijfelen te erg... Dit zijn ze; Puk, Jet, Meis, Guusje, Teuntje, Sofie... Van alles wat dus. Maar de ware lijkt er nog niet tussen te zitten. Jullie ideeen? Groetjes, Kikker
Saar & Sophie Saar & Noor Saar & Floor Saar & Evi Saar & Yonne Saar & Jonna Saar & Elle Saar & Lore Saar & Jetta Saar & Jenne Saar & Anne Saar & Lize Saar & Romy Saar & Romée Saar & Tess Saar & Lynn
Haha, wat grappig dat ik al zo snel een reactie krijg! Suus is ook een optie en Fien(e) ook. Floor is ook leuk, nog niet aan gedacht. Noor wel maar zo heet mijn zusje...
Saar & Suze Saar & Fleur Saar & Lune Saar & Loekie Saar & Cleo Saar & Chloë Saar & Noë Saar & Zoë Saar & Emma Saar & Linne Saar & Iris Saar & Jade Saar & Dieke
Grappig, toen ik de titel zag moest ik meteen aan de naam Puk denken en nu zie ik hem ook in je lijstje staan
He meiden, Wat leuk dat jullie zo enthousiast reageren! Lot en Noor vinden we erg leuk, maar....ons nichtje heet Lotte en mijn zusje heet Noortje. Fien, Pien etc kan zeker. Eefje vindt mijn hubbie geweldig maar ik niet zo. Puk staat ook erbij maar de twijfel is of ie niet te populair is en of je dat als volwassen vrouw ook leuk vindt. Al weet je waarschijnlijk niet beter. En zou Jet niet te ouderwets zijn? weltrusten! Kikker
Jet vind ik juist erg leuk! Puk vind ik ook wel leuk, maar ben inderdaad bang dat het leuk is tot ze een jaar of 8 is en daarna niet meer.. Pien, Fien, Jet, Suus vind ik heel leuk bij Saar. Verder nog ideetjes: Pip Jip Sien Toos Roos Maud
Wat puck betreft, dat vind ik wel meevallen hoor. In de serie Verborgen Gebreken, zat Noor en Puck Rademaker. Vond het helemaal niet misstaan voor een 30 jarig vrouw.