Wij hebben al een zoontje Roan en Roan krijgt er een broertje of zusje bij! Ben nu pas 13 weekjes, maar ben toch al over de namen aan het nadenken! We hebben een lijstje gemaakt met wat namen die we leuk vinden, maar dat zjijn er tot nu toe niet veel.... Meisje : Lieke , Nina (hadden we als meisjes naam bij ons 1e kindje, maar vind mn man niet leuk meer), Naomi Jongens : Eigenlijk nog niks... Dus hebben jullie leuke ideeen? Hoor ik ze graag want ik kan niks bedenken.....! Ben benieuwd!
Jeetje, er zijn zoveen namen. Wat voor iets wil je? Misschien een van de volgende namen: meisje: Evie Eliza Noa Isabel Lara Jongens: Dean Jasper Milo Luca
Ja dat is jou juist het probleem bij ons haha We hebben geen idee dat we leuk vinden... Houden wel van een beetje kort en stoer zeg maar! Net zoals Roan! Evi vind ik ook wel leuk en Luca ook! Zelf schoot me de naam Nick ook binnen, maar zo heet het kindje van me neef ook.......
blijft lastig namen! misschien staat hier iets tussen: Mila Noa Eva Amy Kaylee Megan Bo Fem Milou Nine Nino Robin Jason Kian Liam Bruce Damien Daylon Jurrian Kylian Keano