Ik ben op het net aan het kijken naar een paar leuke leren baby slofjes. Ik vind die van roosjes.nl echt de leukste hebben. Maar prijzig in vergelijking met aapie.nl slofjes. Dus welke blijven echt goed zitten? Mag ook wel andere merk slofjes zijn hoor. als het maar leer is.
Smily zijn ze van echt leer? En blijven ze goed zitten? Mamamarije ik ga ff boumy googelen.. Enne gefeliciteerd met Benjamin!
Wij zijn altijd heel tevreden geweest over Babypaws. Goede kwaliteit en mooie pasvorm. Wij hadden altijd de wrapz, een wat hoger model. Houd je bij Roosjes rekening met een enorm lange levertijd (tot 6 weken)
Zit te kijken en nu wordt het mij alleen maar moeilijker gemaakt. Wil natuurlijk een paar die je bij bijna elke outfit aan kan doen! Vind zilver erg leuk en dan ballerina's zo cute voor een meisje. Maar of het handig is? En kunnen ze ze lang aan? Ik ga natuurlijk REnske haar voetje wel ff opmeten. Wil ze dan ook meteen aandoen als ze er zijn. Pfff wat een keuze
Wij hebben altijd de bobux slofjes. Maar ik geloof dat al dit soort slofjes wel goed blijven zitten hoor. Hij heeft nu al een maand of 5 een maat M, maar heb al wel een paar vervangen omdat ivm het kruipen het neusje toch wel snel ging slijten. Ik vind dit soort slofjes echt ideaal. We hebben al met een ster erop gehad en een sneakermodel en nu hebben we met apen erop.
Aapies en Boumy's. Vind de aapies alleen een stuk aantrekkelijker qua prijs en ze zitten net zo goed.
Hier ook aapies vanwege de prijs. Maar ze bevallen hier erg goed! Van de winter had ze de laarsjes variant.
Geen Oxxy fans hier? Die zijn hier nog nooit uitgegaan maar ze krijgt ze ook alleen nog buiten aan eigenlijk, ze kruipt nog niet.
Ik gebruik ook vaak aapies. Blijven goed zitten, maar merk de laatste tijd toch dat ze rode plekjes krijgt waar het elastiek zit. Hebben jullie dat ook?
Ik heb dat met de Boumy's ook gehad, toen even mijn mama lief aangekeken en die heeft er een ruimer elastiekje in gezet. De maat van het slofje was namelijk nog prima
Mijn dochter heeft trouwens ook de Oxxy slofjes gedragen. Die bleven ook prima zitten, maar deze slofjes werden wel veel sneller kaal bij de neusjes dan haar Bobux slofjes, dat vond ik jammer.