Ik kwam ze afgelopen zondag voor het eerst tegen bij de kruidvat! Heb meteen de laatste twee pakjes 0-6 mnd gekocht. Waren nog in de aanbieding ook. Ze zitten nu in de was, ik ben heel benieuwd! Tot nu toe heb ik een paar sokjes van de Zeeman die favoriet zijn.
Bij ons hebben ze ze nooit bij de kruidvat. Heb nu van hema met aan de onderkant van die voetjes als anti slip en die bevallen goed.
Yep, die zijn er ook in het effen. Je kunt ze in allerlei kleuren kopen. Vaak zijn ze ruim op voorraad bij een groter kruitvat filiaal.
Bambino! Zie hier ook dat de sokken van de zeeman goed zijn ga ik ook eens proberen want t kruitvat heeft bijna nooit de maat van m'n zoontje
Bambino is inderdaad erg fijn, maar in t begin was mn zoon best klein en 'lubberden' de kruidvatsokken aan zn voeten. De zwitsalsokjes uit een zwangerschapsdoos n de witte goedkoopste zeemansokjes bleven wel zitten. Welke ook goed bleven zitten waren twingles sokjes, google maar eens
Mijn dochter heeft de eerste anderhalf jaar bijna alleen maar bambino sokjes gedragen. Ik ben fan. De enkele keren dat ze andere sokjes had, lag ze meer in blote voeten dan met sokken aan. Op het kdv hebben ze ze uiteindelijk maar uitgelaten... Ik lees in dit soort topics ook vaak positieve verhalen over sokjes van de Wibra, maar die heb ik zelf nooit gehad voor mijn dochter.