Hallo, Ik heb een vraag mbt de flessen en s nachts doorslapen. Ik geef moedermelk maak kolf alles en dit krijgt zij in de fles ivm problemen met aanhappen. Dochter is nu 10 weken. Vorige week dronk zij 5x 160. Nu is ze wat ziekjes geweest en dronk minder. We moesten haar altijd al wakker maken voor fles 4 of 5 dus we wilden misschien eens 4 flessen proberen. Onze dochter slaapt al sinds ze 4-5 weken is de nacht door en dan bedoel ik echt van 22.00 laatste fles tot 9.00 s morgens. We merken nu dat ze s morgens nog langer ging slapen terwijl we de avondfles al vervroegd hadden naar 21.30. Nu proberen we al 4 dagen 200cc (bieden we aan en ze drinkt meestal ergens tussen de 160-200) en slaapt dan vanaf 22.00 ongeveer. Om 9.00 maak ik ze dan maar weer ns wakker voor de eerste fles. Is dit wel gezond? Zou ze niet nog 5 flessen moeten hebben? En is t ok dat ze zo lang doorslaapt? Ze weegt nu 5310. Ik hoor het graag! (Erg he, slapen ze niet door wil je graag dat ze doorslapen en doen ze dat maak je je weer ongerust of ze niet teach slapen hahaha)
Hoi hoi, De hoeveelheid flessen maakt niet uit hoor. Zolang ze tevreden en alert is als ze wakker is gaat het helemaal prima En over het kolven, heb je al een lactatiekundige ingeschakeld om te helpen met het aanhappen? Want bij mij ging mijn productie enorm achteruit door het kolven. Heb je daar geen last van?
Ik kolf inmiddels al 9 weken en dochter is 10 welen oud hihi. Moet volgende week weet werken dus live aanhappen is hier niet meer aan de orde. Heeft lang geduurd voordat ik over de teleurstelling van live happen heen was dus ga mezelf en haar dat niet meer aandoen. Heb inmiddels al 6 ltr in de diepvries en kolf met 4x per dag 900-1000cc en zij drinkt 800 dus bouw nog steeds voorraad op. Heb gezegd bv te geven totdat ik ging werken en ga daar nu ruim overheen dus daar ben ik allang blij mee. Zij blij dus ik blij 😊
Hoe lang sliep jullie kindje dan door nafnaf? Heeft dat geen negatieve gevolgen voor de suikerspiegel?
Tja ik weet noet beter. Heb uiteindelijk slechts 1 week live gevoed en de rest kolf ik nu fulltime. M'n nieuwe doelstelling is 6 maanden 😁