welke babywebsite??

Discussie in 'Baby homepages' gestart door Poohbeer2, 11 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Wij hebben nu een babywebsite bij jouwbabywebsite.nl, maar ik vind die site niet fijn werken.
    De foto's moet ik eerst verkleinen en daarna kan ik ze 1 voor 1 uploaden. Lijkt mij dat dit veel makkelijker moet kunnen. Al met al is het een enorm werk om elke keer de website bij te houden met gevolg dat dat de laatste tijd (hhmmm, half jaar) geen foto's meer bij gezet zijn. Ook muziek of filmpjes is niet gemakklijk toe te voegen. We hebben nog wel een betaalde versie, maar het is gewoon niet fijn.

Welke websites zijn nu wel makkelijk in gebruik??? Betaald of gratis maakt niet uit.

2. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ik heb net van de week een babysite aangemaakt op Baby website - De enige echte babysite voor je baby of dreumes . (Helaas nog wel met lege handen).
    Ik heb er een tientje voor betaald voor 3 maanden. En tot nu toe bevalt die me goed. Je kunt leuke achtergronden kiezen en filmpjes heb ik nog niet gedownload. Wel foto's en dat ging prima. Tot nu toe ben ik er wel tevreden over. Dus misschien is het wat voor jou.

3. debster2009

debster2009 Fanatiek lid

9 nov 2009
    2.144
    0
    0
    NULL
    Ik heb drie verschillende babysites geprobeerd maar vind babysite.nl het beste en meest uitgebreid. Je kan hem gratis en betaald doen, als je betaald krijg je uiteraard een uitgebreidere versie. Maar ook hier moet ik foto's verkleinen, denk niet dat je hier onderuit komt. De fotos van een camera zijn vaak enorm en als je die upload ben je 3 jaar bezig :) Ik verklein ze ook standaard naar 20%
    Maar verder een hele fijne site om mee te werken en je kan hem qua opmaak zelf maken zoals je wilt, erg leuk!

4. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Wat raar dat je foto's altijd moet verkleinen op babywebsites. Op hyves kun je ze zo neerplanten en kun je de foto's makkelijk bekijken.
    Ik heb het wel eens geprobeerd om ze niet te verkleinen maar dan werd de babywebsite ontzettend traag met de foto's laten zien. Dus daar werd het niet beter van.
    Jammer dat het zo omslachtig moet, want ik heb, zoals de meeste moeders, genoeg foto's voor op haar website om te showen!!!

5. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
  6. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
  7. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    @bengeltje: verklein jij de foto's ook?

8. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Hier gewoon beebiesite.nl ideaal! Kan gratis maar als je betaald heb je net wat meer mogelijkheden en ik hoef nooit foto's te verkleinen;)

9. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Ohw dat is dus dezelfde als bengeltje;) beebiesite/babysite kan allebei

10. klaartje

klaartje Nieuw lid

7 jul 2010
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb er een van www.kijkonzebaby.nl. Bevalt heel goed. Leuke vormgevingen, makkelijk in gebruik. En je kunt bij kijkonzebaby dus wel meerdere foto's tegelijk toevoegen en je hoeft deze niet van te voren te verkleinen.

11. Boefjesmamma

Boefjesmamma Fanatiek lid

23 jan 2010
    2.378
    1
    0
    Afgestudeerd en werk zoekende.
    Gouda
    Ik gebruik ook babysite.nl en ik hoef de foto's niet te verkleinen. Mijn foto's zijn ongeveer 1,4 MB per foto.

12. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Moet je voor deze betalen?

13. klaartje

klaartje Nieuw lid

7 jul 2010
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jawel, voor www.kijkonzebaby.nl moet je wel betalen, maar niet zo'n groot bedrag hoor. En is nu geloof ik met 40% korting. Bij andere aanbieders moet je er meestal toch ook wel voor betalen? Zeker als je er geen reclame op wilt. Of vind jij dat niet zo'n probleem? Zou ik zelf niet willen.

14. tmnkooijmans

tmnkooijmans Niet meer actief

Ik heb een babysite op todlder.nl
    Gratis.
    En je hoeft geen foto´s te verkleinen,en zoveel dagboekdelen plaatsen als je wilt.
    Mijn vriendin heeft een kleutersite en een peutersite.
    Die zijn ook handig,ook geen foto´s verkleinen enz.

Groetjes Lisette
    Mama van Thijmen,Maryl,Noa Lynn en Carlijne

Deel Deze Pagina