Vraagje ryanair

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door wendy339, 7 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Hoi hoi

Wij vliegen in nov naar londen.
    Nu kunnen we tegen betaling nu al inchecken met als voordeel dat je vaste plaatsen hebt.
    Nu is het een korte vlucht en vinden we het alleen belangrijk dat onze zoon iig naast 1 van ons zit.

Ik heb zo'n idee dat jonge kinderen verplicht zijn om naast een ouder/begeleider te zitten. Dan zou extra betalen dus beetje zonde zijn.
    Wie weet wat hier de regels voor zijn?

Bedankt alvast Groetjes!

2. Doornroos

Doornroos Actief lid

8 sep 2014
    113
    13
    18
    Gewoon zorgen dat je op tijd bij de gate bent en dus vooraan in de rij staat. Ik vind het geldklopperij om vooraf plaatsen te reserveren.

3. Boommm

Boommm Niet meer actief

Niet betalen!! Als je optijd incheckt, kan vanaf 7 dagen voordat je gaat vliegen geloof ik, krijg je stoelen toegewezen. Als je optijd online incheckt bent dan zijn die vrijwel altijd naast elkaar. En Ryanair houdt er altijd rekening mee dat een kind naast een van de ouders zit.

4. liefsvanmama

liefsvanmama Niet meer actief

Ze gaan écht niet je kind zonder ouders neerzetten hoor!
    Als je online incheckt, meestal 24 uur van tevoren te doen, kies je een plek uit.
    Waar vlieg je vandaan?

En anders effe bellen

5. nijn37

nijn37 Fanatiek lid

13 aug 2006
    2.705
    2.383
    113
    Kan wel geldklopperij zijn om vooraf plaatsen te reserveren, maar als wij met de kinderen vliegen, willen we wel zeker zijn dat we bij elkaar zitten. De laatste twee keer met Ryanair dus plaatsen gereserveerd en als je op een vlucht met veel gezinnen zit, dan zullen veel mensen dat doen. Naar Londen is dat misschien wat minder, wij gingen in een vakantie naar Tenerife, dus dan zitten er redelijk veel gezinnen aan boord.

Ik weet niet wat de regels zijn, maar ik zou het er niet op willen wagen. Maar goed, dat ben ik. We hebben al eens meegemaakt dat een gezin blijkbaar niet bij elkaar zat en de stewardess mensen ging vragen of ze ergens anders wilden gaan zitten zodat er in ieder geval per kind een ouder bij kon zitten. Dat deden ze dus wel, maar wat was dat een gezeur zeg.

6. Jebb

Jebb Niet meer actief

Een week voor je vertrekt kan je gratis inchecken en stoelen kiezen. Er zijn dan echt nog voldoende plekken (naast elkaar) die je kan kiezen.

Wij vlogen met zijn vijfen en zaten gewoon naast elkaar! Scheelt toch weer! :)

7. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Dan wachten we gewoon tot een wk voor vertrek.
    Als zoon maar naast 1 van ons zit is het al goed.
    Maar zo te lezen kunnen we met 3 makkelijk bij elkaar. Op zo'n korte en goedkope vlucht vind ik dat bijbetalen dan zonde.

8. Kyrest

Kyrest Actief lid

1 aug 2014
    165
    4
    18
    Ik vloog twee weken terug met Ryanair. Er stond inderdaad dat we tegen betaling vantevoren stoelen konden reserveren, maar dat bleek helemaal niet nodig. Bij het inchecken kregen we al stoelen, naast elkaar, toegewezen. Voorheen moest je haasten om uberhaupt naast elkaar te kunnen zitten, maar nu had iedereen een vaste plek. Ik weet alleen niet of ze dit nu voor alle vluchten zo doen.

9. mgeul84

mgeul84 Bekend lid

17 aug 2012
    790
    116
    43
    Van de week met Ryanair gevlogen. Week van tevoren ingecheckt en toen hadden we gewoon stoelen naast elkaar (konden ze niet kiezen)

Deel Deze Pagina