Ik vroeg me af of een muurschildering op een babykamer te druk is voor de baby? Zijn dat teveel prikkels? We dachten aan een elfjesboom met tinkerbell voor een meisje of een lion king schildering voor een jongen Verder rustige witte meubels.
Volgens mij kan dat prima hoor. Ik denk dat een kindje het juist interessant vindt om naar te kijken. Ze kunnen soms ook heel geinteresseerd staren naar kleurige schilderijen e.d. Leuk idee trouwens!
Of zelfs al naar een stopcontact! Mijn zoontje brabbelt tegen het stopcontact, kijkt ernaar met enorme ogen en lacht ertegen Die gekkerd Maar ff ontopic: Leuk idee, vooral die voor een meisje
Hier is het wel te druk, dochter heeft echt baat bij een prikkelarme slaapkamer. Er is een muursticker van winnie thé pooh maar op haar oude slaapkamertje was zelfs de behangrand op een voor de rest effen muur al teveel prikkels om te kunnen slapen.
Hier allemaal bloemen op de muur en nooit een probleem geweest Dochter nummer 2 krijgt allemaal vlinders en verwacht ook geen problemen. Uitzonderingen daar gelaten maar denk dat ze zodra ze het kunnen zien ze niet beter weten dus dan zou er niet zoveel aan de hand zijn.
ligt eraan hoe groot de kamer is als het een klein kriegelkamertje is met een mega muurschildering, vind ik dat wel te druk
Als je even kijkt in het babykamer topic... Yara heeft net haar Lion King kamertje gepost Ik vind het niet super druk hoor! Als je de rest inderdaad rustig houdt...
Onze babykamer is ongeveer 3 bij 5m. Redelijk groot dus. Ik ben net even gaan kijken bij de muurschildering van yara. Echt geweldig mooi. helemaal zoals ik het ook in gedachten heb voor een jongen! Bedankt voor de tip! Wij willen waarschijnlijk wel maar 1 muur beschilderen en de rest rustig houden.