Even gauw een vraagje....heb pas bij een vriendin schattige slofjes gezien, in het wit en grijs en er staat Cat en Mouse op. Ze zijn dan ook in de vorm van dierenvoetjes! Die vriendin kon echter niet vertellen waar ze vandaan kwamen.... Nu had een andere vriendin ze ook al van het weekend, en die zei dat ze ook nog eens erg fijn zaten, maar wist ook niet waar ze te koop waren. Weet iemand welke ik bedoel en waar ik deze kan kopen??
Hallo! Ik heb een paar met 'Cat' en 'Bear' hihi. 2 weken geleden waren ze bij de action te koop voor 1.90 per paar! Geen geld dus. Ik heb ze ook bij de Bentex (onderdeel van winkelketen 'ter stal' volgens mij) gezien voor 3.99 per paar. Hoop dat je er wat aan hebt! Want ze zijn inderdaad echt megaschattig!! Groetjes Ananas
ik heb ze van de zeeman... "woef" "miauw" en "piep" staat erop bruin, beige en wit/creme kleurig 3 euro per paar!
Ik heb ze hoor!!! In vier verschillende soorten!! En dat voor maar 2,39!! Had echt gedacht dat ze uit een dure winkel kwamen! ben er helemaal blij mee!!!